کد خبر : 1592708 | 29 بهمن 1397 ساعت 21:52 | 77.5K بازدید | 0 دیدگاه

شادی شجاع به سبک علی بیران (عکس)

شجاع خلیل زاده یکی از بهترین های پرسپولیس مقابل پدیده، پس از پیروزی این تیم به سبک علیرضا بیرانوند خوشحالی کرد.

شادی شجاع به سبک علی بیران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در شرایطی موفق شد پدیده را شکست دهد که برخلاف دو بازی قبلی مقابل این تیم، خط دفاعی پرسپولیس نتوانست کلین شیت کند اما عناصر دفاعی قرمزپوشان پایتخت، عملکرد خوبی داشتند. شاید بتوان گفت شجاع خلیل زاده عملکردی بهتر از بقیه داشت و در طول 120 دقیقه نمایش خوبی از خود ارائه کرد.

 

دفاع وسط تیم پرسپولیس روی توپ های بلند مثل همیشه مستحکم بود و توپگیری های متعددی هم انجام داد. او در چند صحنه مانع از حملات تیم سفیدپوش خراسان شد و همچنین بازیکنان تکنیکی این تیم در یک سوم دفاعی پرسپولیس را به خوبی مهار کرد.

 

اما نکته مهم درباره خلیل زاده، آرامش او در بیشتر دقایق مسابقه بود. شاید بزرگترین انتقاد به شجاع در این فصل، همین از دست رفتن تمرکز و پرخاش به داور و بازیکنان حریف بود که در این بازی کمتر دیده شد یا حتی دیده نشد. او چند روز پیش در توییترش هم به هواداران پرسپولیس قول این را داده بود و در مقابل پدیده علاوه بر ارائه نمایش خوب فنی، عملکرد اخلاقی خوبی هم داشت و تلاش می کرد در طول مسابقه روی فوتبالش تمرکز کند.

 

خلیل زاده که در سه فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده، همیشه در شادی های پس از گل و پیروزی نقش پررنگی دارد و این بار هم در کنار دیگر بازیکنان به شکلی خاص برد بر پدیده را جشن گرفت. او مثل علیرضا بیرانوند دستش را کنار گوشش قرار داد و البته با تغییر جزئی و لبخند شیطنت آمیز، به بیرانوند کنایه زد.

 

همچنین خوشحالی شجاع به نوعی پاسخی بر خوشحالی جنجالی بهنام برزای هم بود. مهاجم سابق استقلال که پنالتی زن اول پدیده بود، پس از گل کردن توپ دست هایش را پشت گوشش قرار داد و به عبارتی بدین شکل هواداران پرسپولیس را تحریک کرد. سپس بیرانوند پاسخ او را داد و در ادامه هم شجاع این چنین خوشحالی انجام داد.

 

مدافع پرسپولیس و دروازه بان این تیم جزو شوخ طبع ترین بازیکنان اردوی پرسپولیس به حساب می آیند که رابطه خوبی با تمام بازیکنان دارند و در زمین مسابقه نیز جزو بهترین ها هستند.

 

دیدگاه‌ها