کد خبر : 1592852 | 30 بهمن 1397 ساعت 14:09 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

در فولاد همه از ته دل سهمیه می‌خواهیم؛

غلامی: کم‌لطفی‌ها در سپاهان همیشه بوده

بازیکن جدید فولادخوزستان می گوید در مورد دلیل جدایی اش از ذوب آهن باید مسئولان این باشگاه توضیح بدهند.

غلامی: کم‌لطفی‌ها در سپاهان همیشه بوده

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی یکی از خریدهای پنجره زمستانی افشین قطبی بود و طی دو دیدار اخیر که با شش امتیاز برای فولادخوزستان همراه شده، برخلاف همیشه در پست هافبک تدافعی به کار گرفته شده است.

 

غلامی در مورد دیدار برابر نفت مسجد سلیمان و پیروزی در این دیدار به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی بود. به دلیل اینکه فشار بازی‌های سخت در نیم فصل دوم بیشتر است. هفته قبل هم با پرسپولیس بازی سختی داشتیم. اینکه نتوانستیم پنالتی را گل کنیم، فشار زیادی به ما وارد شد ولی بچه‌ها تلاش زیادی داشتند و توانستیم برنده شویم. البته باید این را هم در نظر گرفت که بازی برابر نفت مسجد سلیمان دربی بود و جایگاه تیم‌ها زیاد مهم نبود که ما موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم. البته 4،5 موقعیت دیگر داشتیم که این درسی شد تا بیشتر از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

 

بازیکن سابق تیم فوتبال امید کشور با اشاره به اینکه بازی در ورزشگاه فولاد آره نا می‌تواند سبب افزایش عملکرد بازیکنان تیم شود، ادامه داد: زمین غدیر شرایط خوبی ندارد و نمی توانیم تاکتیک‌های مورد نظر سرمربی را پیاده کنیم. امیدوارم مسئولین دست به دست هم دهند تا بازی بعدی مقابل استقلال در فولاد آره‌نا بازی کنیم تا انگیزه خوبی هم برای ما و هواداران ایجاد شود. امسال از ته دل سهمیه آسیایی می‌خواهیم و برای آن می‌جنگیم.


مدافع نیم فصل اول تیم فوتبال ذوب آهن در مورد جدایی از این تیم توضیح داد: شرایط ذوب آهن را برعهده مدیران و کادر فنی ذوب آهن می گذارم، چون من دلیل فنی نمی‌بینم. 8،9 بازی خوب با آقای نمازی و منصوریان داشتم و واقعا اتفاقی افتاد که نمی دانم چه شد. مقابل فولاد خوزستان بود که از لیست کنار گذاشته شدم و توضیح این داستان را هم برعهده مسئولان ذوب‌آهن می گذارم. تمام تلاشم را در ذوب آهن کردم و امیدوارم در ادامه موفق باشند.

 

1383389


شماره 55 تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: من دو سه پیشنهاد داشتم؛ شرایط خیلی خوبی هم داشتم و نیازی نیست تا در مورد آن صحبت کردم ولی با آقای قطبی که صحبت کردم و با توجه به صحبت هایی که با ایشان داشتم و اینکه آقای قطبی گفتند می توانم به اهدافی که دارم برسم، تصمیم گرفتم به فولاد بیایم. در فولاد هم خیلی به من احترام گذاشتند. فکر می‌کنم بهترین انتخاب فولاد بود. تا حالا که ثابت شده انتخاب درستی داشته‌ام و می دانم من و تیم فولادخوزستان بیشتر از این ها می توانیم به هم کمک کنیم و امیدوارم با نتایج خوبی فصل را تمام کنیم.


بازیکن 21 ساله تیم فوتبال فولادخوزستان در مورد بازی در پست هافبک دفاعی که قبلا تجربه آن را نداشته، بیان کرد: سپاهان که بازی می کردم، در اکثر بازی‌ها دفاع وسط بازی کردم و همه می‌دانند که هم پستی های خوبی داشتم که کنارشان تجربه کسب کردم. در پست دفاع راست هم آقای ویسی به من اعتماد کردند. در ذوب آهن هم تمام بازی ها را در پست دفاع وسط بازی کردم و کارنامه ام مشخص است. الانم که اینجا هستم آقای قطبی گفتند توانایی بازی در پست هافبک تدافعی را دارم و در تمرینات هم در این پست بازی کردم و آقای قطبی هم خوششان آمده و گفتند یک بازیکن دو سه پسته در حد بین المللی دارم. حالا هم برای من فرقی نمی کند که در کدام پست بازی کنم و هر جایی که آقای قطبی صلاح بدانند، بازی می کنم. مهم موفقیت تیم است که همه بچه ها برای رسیدن به آن تلاش می کنند.


مدافع سابق سپاهان در مورد دلیل جدایی از باشگاه علیرغم مخالفت‌هایی وجود داشت، اینگونه واکنش نشان داد: به من پیشنهاد تمدید قرارداد دادند ولی شرایط خوبی نداشت و وقتی مقایسه می کردم این را متوجه شدم. با این حال ماندم و بازی کردم. بعد از پایان فصل هم از چند تیم پیشنهاد داشتم. با آقای قلعه نویی هم صحبت کردم ولی باشگاه آنطور که باید حرفه ای عمل می کرد، عمل نکرد. دوست داشتم در سپاهان بمانم ولی داشتند ارزش من را به خاطر اینکه بازیکن آکادمی باشگاه بودم، پایین می آوردند. آقای قلعه نویی با شرایط من موافق بود ولی دو سه نفر از مسئولان باشگاه موافق نبودند. با این حال سعی کردم باشگاهی را انتخاب کنم که هواداران سپاهان را ناراحت نکنم. همیشه این کم لطفی ها در باشگاه سپاهان بوده و به نظرم باید مدیران باشگاه روزی این را بفهمند و به آن پایان دهند. دوست داشتم هواداران سپاهان نگویند که عاشق تیم دیگری بود یا به خاطر پول رفت. تصمیم گرفتم جایی دیگر بازی کنم تا تجربه هم کسب کنم و بعد از یک سال اولویت اولم این است که لژیونر شوم ولی اگر نشد هم که آزاد هستم و مهم این است که خودم را به سپاهان ثابت کرده ام.

 

دیدگاه‌ها