کد خبر : 1592855 | 30 بهمن 1397 ساعت 13:53 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

لینه‌کر: موفقیت در CL به لیورپول در لیگ کمک می‌کند

گری لینه کر، اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که پیروزی لیورپول در دیدار مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ، می‌تواند به این تیم در کسب قهرمانی لیگ برتر کمک کند.

لینه‌کر: موفقیت در CL به لیورپول در لیگ کمک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ در حال حاضر با یک بازی کمتر از سیتی، هم امتیاز با این تیم در رده دوم قرار گرفته‌اند. آنها امیدوارند امسال پس از 28 سال بتوانند قهرمانی لیگ برتر را کسب کنند. این در حالیست که آنها در چمپیونزلیگ و در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ برود. حال لینه کر مدعی شد که کسب موفقیت در اروپا به موفقیت لیورپول در لیگ نیز کمک می‌کند.

 

 

1375365

 

 

او گفت:"اینکه می‌گویند لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر نباید با چمپیونزلیگ حواس پرت شود، اشتباه است. من معتقدم که اعتماد به نفس در ورزش کمک زیادی خواهد کرد و یک فوتبالیست با اعتماد به نفس با بردن بازی‌های بزرگ احساس اطمینان خاطر بیشتری می‌کند. بنابراین کسب پیروزی مقابل بایرن مونیخ به لیورپول لطمه نمی‌زند و برعکس به این تیم کمک زیادی خواهد کرد. اگر آنها بتوانند مثل بازی‌های فصل گذشته چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ به پیروزی برسند، اعتماد به نفسشان بالا خواهد رفت و در لیگ برتر نیز بهتر کار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها