کد خبر : 1592869 | 30 بهمن 1397 ساعت 15:05 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

از گل حیدری تا تیکدری؛

مس پس از 580 دقیقه بدون دست نشان گل زد!

مس کرمان در دقیقه 41 دیدار برابر قشقایی شیراز و با ضربه حیدری پس از مدت ها به گل رسید.

مس پس از 580 دقیقه بدون دست نشان گل زد!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در ابتدای فصل یکی از تیم های مدعی مسابقات لیگ یک به شمار می رفت و نتایج خوبی هم گرفته بود، پس از دیدار برابر سپاهان در جام حذفی رفته رفته از شرایط خوبی که داشت فاصله گرفت تا در نهایت نادر دست نشان از هدایت این تیم کنار گذاشته شد تا در مقابل قشقایی شیراز فرزاد حسین خانی رو نیمکت تیم بنشیند.


آخرین گل مس کرمان در دقیقه 88 دیدار برابر بادران زده شده و آنها توانستند بازی را به تساوی بکشانند، ولی در 6 دیدار دیگری که مقابل شهرداری ماهشهر، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، گل ریحان، شاهین شهرداری بوشهر و نود ارومیه داشتند، علاوه بر اینکه موفق به گلزنی نشدند در سه مسابقه هم با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند تا حالا با 32 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار داشته باشند.


سرانجام در دقیقه 41 دیدار برابر قشقایی شیراز حسین حیدری موفق شد روی ارسال جهان کهن گلزنی کند تا این تیم پس از نزدیک به 600 دقیقه به گل برسد. جالب اینکه پورمحمد بلافاصله پس از این گل، گلزنی کرد تا خداحافظی دست نشان حداقل در بازی اول تصمیم خوبی برای مدیران این باشگاه تلقی شود.


بازی های لیگ یک به هفته های حساس نزدیک شده و مسی ها که شش دیدار سخت با مدعیان لیگ را پشت سر گذاشته اند، در صورتی که بتوانند از همین هفته نتایج خوبی بگیرند، می توانند در پایان فصل پس از مدت ها جشن صعود بگیرند.

دیدگاه‌ها