کد خبر : 1592983 | 30 بهمن 1397 ساعت 22:06 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

جانشینی کاپیتان؛ وظیفه سنگین مدافع جدید پرسپولیس

محمد نادری که در نیم فصل به لیست پرسپولیس اضافه شده، با توجه به مصدومیت سیدجلال حسینی وظیفه سنگینی در خط دفاعی این تیم خواهد داشت.

جانشینی کاپیتان؛ وظیفه سنگین مدافع جدید پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که با مصدومیت طی دیدارهای اخیر به میدان می‌رفت، در اواسط نیمه دوم جدال با پدیده مشهد دچار مصدومیت شد و از ترکیب خارج شد.


پیش بینی می‌شود این بازیکن در دیدار با نفت مسجد سلیمان در ترکیب تیمش حاضر نشود و فرصت برای خودنمایی محمد نادری، خرید جدید این تیم فراهم شود. نادری که با درخشش در تراکتورسازی راهی لیگ بلژیک شده بود، در نقل و انتقالاتی زمستانی با قراردادی شش ماهه به پرسپولیس پیوست. او در جدال با فولاد خوزستان با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده به ترکیب این تیم اضافه شد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ این بازی را به حریف واگذار کردند و پنالتی بحث برانگیز بازی نیز به نام نادری رقم خورد.


او در دیدار برابر پدیده در جام حذفی فرصت دوباره‌ای برای حضور در ترکیب به دست آورد و در دقایقی که جایگزین سیدجلال حسینی شد توانست عملکرد کم اشتباهی از خود به جا بگذارد و اکنون باید دید برابر نفت مسجد سلیمان و در صورت عدم آمادگی کاپیتان اول سرخپوشان، نادری قادر خواهد بود اعتمادها را به خود جلب کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها