کد خبر : 1592988 | 30 بهمن 1397 ساعت 22:13 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: درخشش رونالدو به تنهایی کافی نیست

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اتلتیکومادرید حاضر شد.

آلگری: درخشش رونالدو به تنهایی کافی نیست


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب به دیدار اتلتیکومادرید در اسپانیا خواهد رفت و ماکسی آلگری این دیدار را بازی مهم فصل تیمش توصیف کرد.

 

1383565

 

دیدار با اتلتیکومادرید: "ما فردا بازی مهمی پیش رو داریم و لیگ قهرمانان یکی از اهداف مهم ما است، ما دو بازی بزرگ خواهیم داشت و اتلتیکو مادرید در امور دفاعی بسیار قوی است و سیمئونه عملکرد فوق العاده ای داشته است اما در مادرید ما باید شرایط مناسبی برای صعود به دور بعد مهیا کنیم.

 

در طول زمان آماده تر شده ایم. ما در برابر پارما بازی کردیم و همان نقص هایی را که در سوپرکاپ برابر میلان داشتیم را دوباره نشان دادیم اما دیدار برابر اتلتیکومادرید مهم ترین بازی فصل است. در چهار سال گذشته ما در بسیاری از مسابقات سطح بالا و مهم لیگ قهرمانان بازی کردیم و فردا نیز یک بازی مهم دیگر پیش روی ماست.

 

فردا برابر تیمی بازی خواهیم کرد که بسیار فشرده بوده و بیشترین بهره را از ضربات ایستگاهی می برد. اتلتیکومادرید طی سالهای اخیر در لیگ قهرمانان نتایج درخشانی به دست آورده است. قهرمانی در اروپا وظیفه یا هدف ما نیست و موفقیت در این رقابت ها بسته به جزئیاتی کوچک است. داشتن رونالدو در ترکیب مزیت بزرگی است اما تنها وجود او کافی نیست و همه بازیکنان باید عملکرد خوبی داشته باشند. برای ما گل زدن در مادرید بسیار مهم است."

 

1339646

 

شرایط بازیکنان: "سامی خدیرا با ما به مادرید سفر نکرده است و به زودی اطلاعیه ای رسمی در مورد او صادر خواهد شد زیرا خدیرا مصدوم شده است اما فردا شب دیبالا بازی خواهد کرد."

 

رویارویی با موراتا: "او بازیکنی است که می تواند در بازی های حذفی بسیار خطرناک باشد. شاید موراتا در گلزنی تداوم نداشته باشد اما مهاجم مهمی است."

دیدگاه‌ها