کد خبر : 1593001 | 30 بهمن 1397 ساعت 23:16 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

تا لحظه آخر برای صعود جنگیدیم

منصوریان: کامبک ذوب آهن جزو زیبایی های فوتبال بود

ذوب آهن در شرایطی که کمترین کسی تصور بازگشت بعد از دریافت دو گل از الغرافه را داشت، جواز صعود به مرحله گروهی را با کامبکی خاطره انگیز رقم زد.

منصوریان: کامبک ذوب آهن جزو زیبایی های فوتبال بود

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در شرایطی که با دو گل نیمه اول جدال با الغرافه را در دوحه واگذار کرده بود، در بازگشتی جالب توجه موفق شد با ثبت سه گل این تیم را در خانه اش شکست دهد و جواز حضور در مرحله گروهی را دریافت کند تا اینبار بازگشت منصوریان به لیگ قهرمانان با خاطره ای خوش برای او همراه شود. ذوب آهن اکنون با صعود به مرحله گروهی در جمع تیم‌های النصر عربستان، الزورا عراق و الوصل امارات حاضر شده است.

سرمربی ذوب آهن در شرایطی که سرمست از پیروزی بزرگ تیمش در نشست خبری حاضر شده بود، درباره این دیدار گفت: در ابتدای بازی نظم کافی را نداشتیم و وقتی دو گل دریافت کردیم میدانستیم چیزی برای از دست دادن نداریم. در رختکن به بازیکنان گفتم که اگر گل سوم را نخوریم حتما می توانیم به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم.

وی با اشاره به دو گلی که تیمش در ابتدای مسابقه دریافت کرده بود گفت: خوشبختانه در نیمه دوم خیلی زود گل اول را زدیم و در ادامه به گل دوم دست یافتیم همین مسئله باعث شد تا با اعتماد به نفس بیشتر بازی کنیم و گل صعود را هم بزنیم. 

سرمربی ذوب آهن درباره بازگشت جالب توجه تیمش در نیمه دوم و ثبت سه گل برای جواز صعود به مرحله گروهی گفت: کامبک امروز جزو زیبایی های فوتبال بود و بعد از گل سوم بازیکنانم بهترین بازی خودشان را انجام دادند و تا لحظه آخر برای صعود جنگیدند. این موفقیت را به مردم بزرگ ایران و هواداران مان و کارگران کارخانه ذوب آهن تبریک می گویم .  

منصوریان با تمجید از نمایش شاگردانش گفت: همه بازیکنان امروز خوب بودند و رشید مظاهری در برابر مهاجمان الغرافه عملکرد خوب و مثبتی داشت و باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می شد. 

سرمربی ذوب آهن که اکنون در مرحله گروهی این رقابت‌ها حاضر شده است، ادامه داد: ما قرار داشتیم آینده خودمان را بسازیم و با تلاش و همت کادرفنی و بازیکنان توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برای هفتمین بار صعود کنیم . یک تساوی در لیگ برتر ایران و دو پیروزی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نشان از بازگشت ذوب آهن به دوران اوجش دارد و حالا باید در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه لیگ روند خوبمان را ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها