کد خبر : 1593009 | 01 اسفند 1397 ساعت 01:55 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف برابر لیون

والورده: این تساوی نتیجه خطرناکی است

بارسا امشب با وجود اینکه تیم برتر زمین بود؛ ولی نتوانست از موقعیت هایش استفاده کرده و مقابل لیون به تساوی بدون گل دست یافت.

والورده: این تساوی نتیجه خطرناکی است

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک بارسا در بازی برگشت شانس اول پیروزی و صعود است اما تساوی بدون گل در بازی های حذفی همواره نتیجه خطرناکی محسوب می شود. لیون حتی با تساوی 1-1 در بازی برگشت هم صعود خواهد کرد و بارسا محکوم به پیروزی است.

 

 

1383590

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« انتظار نتیجه بهتری داشتم چرا که شکل بازی ما به گونه ای بود که شایسته رسیدن به گل بودیم اما متاسفانه در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم.

البته که ما در خانه تیم قدرتمندی هستیم ولی نمی توانم کتمان کنم که نتیجه بدون گل، نتیجه خطرناکی است و باید در نوکمپ پیروز شویم. برای این مهم به حمایت هواداران مان نیازمندیم.»

 

والورده ادامه داد:« سه سال است در دور حذفی لیگ قهرمانان بازی های خارج از خانه را نبرده ایم؟ پیروز شدن در لیگ قهرمانان ساده نیست. لیون هم تیم قدرتمندی بود و در خانه شکست ناپذیر نشان داده است. امشب همه راه ها برای گلزنی را امتحان کردیم. بارها خلق موقعیت کردیم و در عوض موقعیت زیادی به میزبان ندادیم. معتقدم مسیر درستی را طی می کنیم و در خانه نیز باید همین روش را ادامه دهیم.

نتیجه پایانی رضایت بخش نیست ولی تا دقیقه آخر جنگیدیم و از شکل بازی خودمان رضایت دارم. در دفاع و پرس حریف منسجم بودیم و با بهره بردن از شخصیت تیمی بالای خودمان،  تیم مسلط میدان بودیم و اکثر دقایق بازی در اختیار ما بود. می توانم بگویم که امروز از همه بازیکنانم راضی بودم.»

 

 

1383592

 

 

عدم گلزنی سوارز:« وقتی نگرانش می شوم که موقعیت گلی نصیبش نشود. او نه تنها صاحب فرصت گلزنی می شود که خودش هم برای دیگران خلق موقعیت می کند و یک سردرد همیشگی برای مدافعان است.»

 

تعویض دمبله و ورود کوتینیو:« عثمان نیمه اول بازی بسیار دوید و انرژی زیادی گذاشت. او شنبه بازی کرده بود و به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. منطقی بود تعویض شود و کوتینیو هم بازی خوبی انجام داد.»

دیدگاه‌ها