کد خبر : 1593029 | 01 اسفند 1397 ساعت 10:07 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

لینه‌کر: بازی درخشان لیورپول و بایرن در آنفیلد!

با وجود اعتراض‌ها به بی‌کیفت بودن و بی‌هیجان بودن بازی دیشب لیورپول و بایرن مونیخ، گری لینه‌کر از بازی به عنوان مسابقه‌ای سریع و پرهیجان یاد کرد و جردن هندرسون را بهترین بازیکن میدان دانست.

لینه‌کر: بازی درخشان لیورپول و بایرن در آنفیلد!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دیشب سوت پایان بازی لیورپول و بایرن مونیخ در مرحله رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آنفیلد، به صدا درآمد اکثریت قریب به اتفاق هواداران فوتبال از آنچه تماشا کرده بودند راضی نبودند. اکثر هواداران و کارشناسان از یک بازی کم‌رمق و بی‌هیجان صحبت می‌کردند و معتقد بودند دو تیم بزرگ اروپایی انتظار آنها را برآورده نکرده‌اند.

 

ولی گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس، درباره بازی دیشب نظر متفاوتی داشت. لینه‌کر بعد از پایان بازی، نظر خود را با استفاده از شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت.

 

1383643

 

لینه‌کر بازی لیورپول و بایرن مونیخ را فوتبالی خیره‌کننده خواند و با اشاره به مجموعه فیلم‌های سینمایی "سریع و خشمگین"، از جدال دو تیم به عنوان بازی‌ای سریع و خشمگین یاد کرد.

 

لینه‌کر همچنین به ستایش از یکی از بازیکنان لیورپول پرداخت و گفت جردن هندرسون در نیمه اول بازی نمایشی درخشان داشته است. البته لینه‌کر تنها کسی نبود که در پایان بازی دیشب به تمجید از جردن هندرسون می‌پرداخت.

 

1383644

 

واقعیت این است که دو تیم در نیمه اول بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشتند و حتی با کمی دقت بیشتر می‌توانستند قفل دروازه‌ها را بگشایند. به خصوص سادیو مانه ستاره لیورپول در این نیمه بهترین فرصت گلزنی بازی را به شکل عجیبی هدر داد تا در نهایت دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان دهند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها