کد خبر : 1593034 | 01 اسفند 1397 ساعت 10:39 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

آمار مثبت آقا معلم برابر امپراطور و فولاد

دیدار جلالی و قطبی به یاد هادی و دی کارمو

تیم نساجی امروز آخرین تمرینش را در تهران برگزار کرده و برای بازی حساس روز جمعه اش برابر فولاد به قائمشهر می رود.

دیدار جلالی و قطبی به یاد هادی و دی کارمو

به گزارش" ورزش سه" تیم فوتبال نساجی بعد از دو نمایش خوب برابر ذوب آهن و تراکتورسازی در هفته هجدهم و در زمین ناهموار و گل آلود شهر جم و در حالیکه حدود 80 دقیقه ده نفره بود اولین شکستش را باکادر فنی جدید تجربه کرد. تیم پرطرفدار و قدیمی شهر قائمشهر اما در هفته نوزدهم یکی از دشوارترین مسابقاتش را پیش رو دارد. فولاد که در 4 بازی اخیرش 10 امتیاز به دست آورده حریف نساجی در این هفته است اما جلالی و شاگردانش انگیزه بالایی دارند که در این مسابقه خانگی که با حضور هواداران پرشور و متعصب مازنی برگزار می شود به سه امتیاز آن دست پیدا کنند.


3 امتیاز کلیدی


امتیازات بازی جمعه می تواند برای نساجی حکم کلیدی را برای حضور در میان تیم های میانه بالای جدول داشته باشد. این تیم که در حال حاضر با 18 امتیاز در رده دهم قرار دارد در صورت کسب سه امتیاز برابر فولاد 21 امتیازی شده و به فاصله 4 امتیازی این تیم خواهند رسید ضمن اینکه با توجه به بازی های این هفته پارس جنوبی –با استقلال- و تیم ماشین سازی- با پیکان- نساجی در صورت پیروزی گام بلندی برخواهد داشت.


انتقام حیاتی


 نساجی در بازی رفت دو تیم در هفته چهارم در حالیکه جوادنکونام را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت  در اهواز با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما شرایط دو تیم از آن زمان کاملا عوض شده است. نساجی با حضور مجید جلالی و فولاد با افشین قطبی تحولات اساسی روی نیمکت داشته اند و حالا این دو تیم با سبک و سیاق متفاوتی به مصاف هم خواهند رفت.


آمار جلالی برابر فولاد


مجید جلالی سرمربی حال حاضر تیم نساجی که چهار سال و در لیگ های هفتم تا یازدهم هدایت فولاد را به عهده داشته به عنوان حریف نیز آمار قابل قبولی مقابل این تیم دارد. او در 14 مسابقه ای که به عنوان مربی حریف تیم فولاد بوده است 9 برد 2 مساوی و 3 باخت کسب کرده است. او در 5 جدال آخرش برابر فولاد 4 برد و 1 شکست به دست آورده است.


پیروز برابر قطبی با فولاد


مجید جلالی و افشین قطبی تنها یک بار به عنوان مربی در برابر هم بازی کرده اند و جالب است که جلالی در آن زمان هدایت تیم فولاد را به عهده داشت و توانست تنها جدالش با قطبی را با پیروزی پشت سر بگذارد. در لیگ هشتم که قطبی پرسپولیس را در لیگ هفتم قهرمان کرده بود تیم پرستاره ای در اختیار داشت اما سه شنبه 27 مهر 1387 بازی دو تیم که در شهر اهواز برگزار شد با نتیجه سه بر دو به نفع فولاد خوزستان به پایان رسید. برای فولاد در این بازی احمد آل نعمه، سیامک سرلک و محمد قاضی گلزنی کردند و گل های پرسپولیس را پائولو دی کارمو برزیلی معروفی که قطبی به پرسپولیس آورده بود و مرحوم هادی نوروزی به ثمر رساندند.

دیدگاه‌ها