کد خبر : 1593053 | 01 اسفند 1397 ساعت 11:18 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

ورامین، اردکان و سیرجان میزبانى مى کنند

آغاز پلى آف لیگ والیبال با دربى تهران

مرحله پلى آف لیگ برتر والیبال از امروز با برگزارى ٤ دیدار در شهرهاى مختلف پیگیرى مى شود.

آغاز پلى آف لیگ والیبال با دربى تهران

به گزارش "ورزش سه"،کمتر از 3 روز بعد از پایان رقابت های لیگ و مشخص شدن جدول نهایی مسابقات، دیدارهای جذاب و حساس مرحله پلی آف از امروز چهارشنبه آغاز می شود.

 

شهرداری ورامین – شهرداری گنبد

 

صدرنشین لیگ برتر در اولین دیدار میزبان شهرداری گنبد رده هشتمی خواهد بود. دیدار رفت دو تیم در شهر ورامین به سود تیم میزبان به پایان رسید و در دیدار برگشت نیز نتیجه سه بر یک دیدار دور رفت تکرار شد تا ورامینی ها در لیگ در هر دو دیدار گنبد را شکست داده باشند اما مسابقات لیگ و مسابقات پلی آف مطمئنا شرایط متفاوتی دارد و تیم گنبد با انگیزه متفاوتی در این دیدار حاضر خواهد شد.

 

پیکان تهران – سایپا تهران

 

دو تیم قدیمی والیبال ایران در خانه والیبال تهران دوباره به یکدیگر رسیدند. این دو تیم در لیگ برتر دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر دو تیم یک برد بوده و این موضوع نشان می دهد که این دیدار از جذابیت بسیار زیادی به دلیل نزدیکی دو تیم برخوردار است.

 

خاتم اردکان – کاله مازندران

 

دو تیم خوب لیگ برتر در مرحله پلی آف به مصاف یکدیگر می روند. کاله در نیم فصل دوم به ویژه نمایش بسیار خوبی در لیگ برتر داشت و توانست بردهای خوبی کسب کند و از سوی دیگر خاتم اردکان نیز با کسب رتبه سوم لیگ نشان داد که تیم بسیار خوب و آماده ای در اختیار دارد تا روز چهارشنبه در اردکان شاهد یک دیدار جذاب و حساس باشیم.

 

فولاد سیرجان ایرانیان – پیام مشهد

 

دو تیم جذاب و دوست داشتنی لیگ توانستند با رتبه های چهارم و پنجم به کار خود پایان دهند تا حالا در مرحله پلی آف نزدیک ترین نبرد را برگزار کنند. سیرجانی ها در لیگ برتر در خانه برابر پیام مشهد شکست خوردند و حالا انگیزه زیادی دارند تا ضمن کسب پیروزی در خانه، انتقام دیدار لیگ را نیز از حریف خود بگیرند و گام بلندی به سمت صعود به مرحله بعدی بردارند.

این دیدارها روز چهارشنبه در شهرهای ورامین، تهران، اردکان و سیرجان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها