کد خبر : 1593085 | 01 اسفند 1397 ساعت 12:42 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

کریم پاس گل نمی‌داد و عشق شوتزنی داشت

خلیلی: شادی گل باقری فتوشاپ است!

محسن خلیلی می‌گوید پس از خوشحالی معروف کریم باقری در بازی صبا، همیشه پس از گل می‌ترسید که کاپیتان پرسپولیس روی کمرش بپرد!

خلیلی: شادی گل باقری فتوشاپ است!

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی سرپرست جدید سرخ ها در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس گفتگویی را انجام داد و در همان ابتدا در خصوص مسائل پیش آمده و جنجال ها گفت: ما به دنبال نگاه خاص نیستیم و اینکه امکانات ویژه ای داشته باشیم بلکه فقط به دنبال عدالت هستیم.

 

او راجع به VAR اظهار داشت: در جلسه وی ای آر نبودم اما از جزییات آن خبر دارم. این مساله البته نیازمند به امکانات و شرایط مناسب است. داوران اشتباه نمی کنند و فقط برخی اوقات جاگیری بد و فشار بازی مشکل ایجاد می کند و وی ای ار کمک می کند.

 

سرپرست سرخ ها درباره میزبانی از تیم های عربستانی گفت: ما در میزبانی مشکلی نداریم و طی نامه ای به ای اف سی خواهان این شدیم تا حقوق ما در میزبانی حریفان عربستانی رعایت شود. ما البته شرایط میزبانی را داریم و نباید متحمل این هزینه شویم. امیدواریم به این حق ما توجه شود و متحمل خسارت نشویم.

 

خلیلی در خصوص وضعیت سرخ ها پیش از لیگ قهرمانان و شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: فصل گذشته هم شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم و در فینال بدشانسی داشتیم اما بچه ها جانانه جنگیدند و امیدوارم در فصل جدید شرایط و شانس بیشتری داشته باشیم.

 

مهاجم سابق قرمزها درباره حضور دوباره اش در تیم پرسپولیس توضیح داد: خیلی خوشحالم که در سالروز تولدم این افتخار نصیبم شد که بار دیگر به پرسپولیس برگردم و از تمام پیشکسوتان حلالیت می طلبم. امیدوارم بتوانم در این پست موفق باشم.

 

وی همچنین به شادی معروف کریم باقری و او در بازی با صباباطری اشاره کرد و گفت: واقعا عجیب بود. فکر کنم فتوشاپ باشد و باورم نمی شود. بعد از آن وقتی گل می زدم همیشه می ترسیدم و اول پشت سرم را نگاه می کردم تا روی کمرم نپرد. کمرم درد گرفته بود.

 

محسن خلیلی در پایان به دوران حضورش در تیم پرسپولیس و همبازی بودن با کریم باقری گفت: اقا کریم پاس گل های زیادی به من داد. از پاس گل دربی تا پاس گل برابر سپاهان. البته خیلی وقت ها هم پاس نداد و دوست داشت از چهل متری خودش بزند! (با خنده)

دیدگاه‌ها