کد خبر : 1593482 | 02 اسفند 1397 ساعت 23:43 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

تاثیرگذاری ملی پوشان ایرانی روی گل‌ها؛

درخشش پورعلی‌گنجی مقابل یاران رضاییان

العربی قطر در شب گلزنی مرتضی پورعلی‌گنجی برابر الشحانیه که مدافع راست ایرانی خود را در اختیار داشت، به برتری رسید

 درخشش پورعلی‌گنجی مقابل یاران رضاییان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که مرتضی پورعلی‌گنجی را برای دومین بازی متوالی در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۴۰ امشب در استادیوم بزرگ حمد مقابل الشحانیه‌ای قرار گرفت که رامین رضاییان را مثل دیدار اخیرش در زمین داشت.

 

ویلفرد بونی، مهاجم پیشین منچستر سیتی که هفته قبل در نخستین بازی برای العربی موفق به گلزنی مقابل الریان شده بود، امشب هم در ترکیب تیمش خوش درخشید و در دقیقه ۷ روی اشتباه خط دفاعی الشحانیه موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه ۲۸ رامین رضاییان با فرار سریع از سمت راست زمین حمله خطرناکی به وجود آورد که ارسال تند و تیز او را محمود ابراهیم، دروازه‌بان العربی به شکل ناقص دفع کرد تا در ادامه یوسف هانی گل تساوی الشحانیه را به ثمر رساند.

 

1384168

 

پاسخ گل یاران رضاییان کمتر از دو دقیقه بعد داده شد و توپ ارسالی از روی کرنر جناح راست زمین را مرتضی پورعلی‌گنجی با ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل دوم العربی کرد.

 

در نیمه دوم تلاش الشحانیه برای زدن گل تساوی بی‌ثمر بود تا العربی با گلزنی پورعلی‌گنجی که دومین بازی خود برای این تیم را انجام می‌داد، به برتری ۲ بر یک دست یابد و با ۲۴ امتیاز جایگاه خود در رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر را تثبیت کند؛ الشحانیه نیز با این باخت ۱۷ امتیازی و در رده نهم ماند.

دیدگاه‌ها