کد خبر : 1593508 | 03 اسفند 1397 ساعت 08:35 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون: جوان هستم و می‌خواهم بازی کنم

ملی پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ از هواداران تیمش که در نخستین بازی از او حمایت داشتند، تشکر کرد.

آزمون: جوان هستم و می‌خواهم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون بعد از درخشش برابر فنرباغچه ترکیه در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که با دو گل و یک پاس گل او همراه بود، درباره احساس‌اش از حضور مقابل هواداران زنیت ابراز کرد: همیشه بازی اول برای یک بازیکن جدید، آن هم با این هواداران و تیم خیلی خوب، صد در صد انرژی و حس خاصی دارد.

 

او ادامه داد: افتخار می‌کنم با این هواداران و بهترین کادر فنی و بازیکنان در کنارم مشغول کار هستم؛ ما یکی از بهترین تماشاگران روسیه را داریم و از آنها تشکر می‌کنم.

 

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون مشابه جو فوق‌العاده‌ای که تماشاگران این تیم قبل از شروع مسابقه با فنرباغچه به وجود آوردند را تجربه کرده بود، گفت: به این شکل نه ولی خیلی خوب بود؛ این کار به تک تک بازیکنان انرژی داد.

 

آزمون درخصوص عملکرد متفاوت تیمش در دیدار هفته قبل برابر فنرباغچه نسبت به مسابقه برگشت عنوان کرد: من کارشناس فوتبال نیستم؛ فقط پسر جوانی هستم که تنها دوست دارم فوتبال بازی کنم؛ کادر فنی و کارشناسان باید درباره این مسائل صحبت کنند؛ کادر فنی ما آنالیز خیلی خوبی از حریف داشت خیلی خوب آنالیز کرده بود.

دیدگاه‌ها