کد خبر : 1593601 | 03 اسفند 1397 ساعت 17:31 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

استارت پیکان در تبریز با غلبه بر ماشین؛

ماشین سازی ۰ پیکان ۱؛ ده‌خسوس سوپرمن نشد!

پیکان موفق شد با یک گل تیم ماشین سازی تبریز را شکست دهد و به اولین برد در نیم فصل دوم برسد.

ماشین سازی ۰ پیکان ۱؛ ده‌خسوس سوپرمن نشد!

به گزارش ورزش سه، تیم ماشین سازی تبریز امیدوار بود بتواند با کسب پیروزی خانگی مقابل پیکان بحران زده به تیم های بالای جدول ملحق شود اما شاگردان مهاجری از همان ابتدا نمایش ضعیفی داشتند و نتوانستند روی دروازه پیکان خطرساز ظاهر شوند. اما پیکانی ها روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند و در نیمه دوم هم با حفظ این گل، به برد مهمی دست یافتند. این نخستین برد تیم پیکان با فرکی بود که البته در دقیقه آخر تا آستانه از بین رفتن نیز پیش رفت اما پنالتی خالقی فر تبدیل به گل نشد و پیکان یک برد با ارزش کسب کرد.

 

ماشین سازی تبریز – پیکان تهران / ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه بنیان دیزل
داور: شاهو اصلانی
کمک ها: محمدرضا مدیرروستا –محمدعلی پورمتقی
کمک داوران اضافی: محمدباقر پورباقر – مجید محمدی
داور چهارم: مهرداد نجفی
ناظر: حسین نجاتی

 

ترکیب ماشین سازی:

 

فرناندو ده خسوس، عزیز معبودی، سعید مهری(46 - سالاروند)، رضا خالقی فر، احسان علوان زاده (74 - رضانیا)، احمد زنده روح، فرید بهزادی کریمی (57- خرم الحسینی )، محمد اهل شاخه، احسان تاییدی، احمد مهدی زاده و محمد حسین کنعانی زادگان.

 

1384328

 


ترکیب تیم پیکان :

 

مهدی امینی، سید مهران موسوی، مهدی مومنی (64- مگنو باتیستا)، ماهانی رحمانی (۸۷- نریمان جهان )، محمد قاضی، مارکو ووکسویچ، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، شاهین ثاقبی (۷۹- امامعلی)، سعید واسعی و امیر حسین کریمی

 

1384329

 

کارت زرد:

 

آرمان قاسمی (23) از پیکان

 

ده خسوس (88) از ماشین سازی

 

شرح گل:

 

ماشین سازی 0 پیکان 1 (سعید واسعی): سانتر دیدنی از روی نقطه کرنر پس از عبور از دو بازیکن پیکان و ماشین سازی، روی پای سعید واسعی فرود آمد و او در مقابل دروازه موفق شد دروازه تیم ماشین سازی را باز کند.

 

اتفاق ویژه

 

در دقیقه ۹۴ بازی، فرناندو ده خسوس برای استفاده‌ از ضربه کرنر جلو رفت و ضربه نصفه و نیمه او به دست دفاع پیکان خورد و باعث شد تا داور پنالتی بگیرد. پس از آن گلر ماشین سازی با خوشحالی بسیار زیاد به سمت کادر فنی رفت و همچنین به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. او منتظر گل شدن توپ توسط خالقی فر بود اما ضربه پنالتی این بازیکن را امینی به کرنر فرستاد. در ضربه کرنر نیز ده خسوس جلو آمد اما این بار نتوانست ثمربخش باشد.

 

بهترین بازیکن: مهدی امینی

 

دروازه بان تیم پیکان در طول مسابقه خروج های خوبی داشت اما ماشینی ها خیلی روی دروازه اش خطرساز نبودند تا این که در دقیقه ۹۷ ده خسوس پنالتی گرفت و ماشین در آستانه گلزنی قرار گرفت. اما ضربه خالقی فر را امینی به زیبایی مهار کرد تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

 

 

دقایق حساس:

 

  • دقیقه 26: پاس رضا خالقی فر پشت محوطه جریمه به مهدی زاده رسید و ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 31: شوت سعید مهری از پشت دروازه در چارچوب بود اما واکنش امینی باعث شد تا راهی کرنر شود.
  • دقیقه 57: شوت دیدنی رضا خالقی فر تبدیل به گل نشد و با واکنش دیدنی امینی به کرنر رفت. ضربه کرنر ثمری برای ماشینی ها نداشت.
  • دقیقه 67: حمله سه نفره بازیکنان تیم پیکان با دفع ناقص مدافعان ماشین سازی همراه شد و توپ به قاضی رسید اما ضربه او با بی دقتی روانه دروازه شد و تبدیل به گل نشد.
  • دقیقه ۹۷: رضا خالقی فر پنالتی که فرناندو ده خسوس گرفته بود را نتوانست تبدیل به گل کند و امینی به خوبی این پنالتی را مهار کرد.

 

حواشی:

 

* ژرژ لیکنز سرمربی‌ تیم تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل حضور دارد.

* پیش از شروع بازی هواداران تولد عزیز معبودی را تبریک گفتند.

* مهاجری و فرکی دیدار صمیمانه ای در ابتدای مسابقه داشتند.

* پس از هدر دادن پنالتی توسط خالقی فر، ده خسوس به شدت ناراحت شد و پس از بازی هم این ناراحتی را نشان داد.

دیدگاه‌ها