کد خبر : 1593633 | 03 اسفند 1397 ساعت 17:22 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی و کریمی پس از 6 فصل به هم رسیدند(عکس)

آخرین برخورد دو ملی پوش سابق فوتبال را باید در پیراهن پرسپولیس دانست. شش فصل پس از دورانی که آقایحیی سرمربی و کریمی بازیکن پرسپولیس بود گذشته است.

به  گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته نوزدهم لیگ هفدهم در جریان است و یکی از این دیدارها مربوط به دو تیم پدیده و سپیدرود رشت است. دیداری که باعث شد تا برای اولین بار علی کریمی و یحیی گل محمدی برای اولین بار در پوزیشن مربی با یکدیگر روبرو شوند.


اما اتفاق اصلی تصویر مورد نظر ما به امروز و اولین رویارویی کریمی و گل‌محمدی به عنوان مربیان دو تیم برنمی گردد. اتفاق اصلی که مدنظر ماست به 6 فصل قبل برمی گردد. نیم فصل دوم لیگ دوازدهم و پس از اینکه ژوزه از جمع سرخ پوشان جدا شد یحیی گل محمدی بر جای او نشست. آقایحیی که تجربیات ابتدایی خود را در عرصه مربیگری را پشت سر می گذاشت به عنوان سرمربی پرسپولیس یک چالش بزرگ پیش رو داشت و آن هم بازی گرفتن یا نگرفتن از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بود.


بهرحال گل محمدی در آن روزها تشخیص داد این دو بازیکن پا به سن گذاشته نمی توانند در پازل تاکتیکی او جایی پیدا کنند و به همین دلیل این دو بازیکن بیشتر از اینکه در ترکیب اصلی باشند از روی نیمکت بازی ها را دنبال می کردند.


اکنون امروز و پس از شش فصل، این دو بازیکن ماندگار فوتبال ایران و مربیان کنونی به هم رسیدند و خوش و بش گرم و همراه با دیده بوسی علی کریمی و گل محمدی همراه بود که نشان می داد هیچ چیزی از سال ها پیش در خاطر هیچ یک از مربیان فعلی دو تیم پدیده و سپیدرود باقی نمانده است.

 

 


عکس ها: احمد هادی

دیدگاه‌ها