کد خبر : 1593641 | 03 اسفند 1397 ساعت 17:42 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراژدی هیجان انگیز در بنیان دیزل

دخسوس پنالتی گرفت؛ خالقی فر بیرون زد

دروازه‌بان برزیلی ماشین سازی با حضور در محوطه جریمه پیکان به دنبال فرار تیمش از شکست بود که این حضور با گرفتن پنالتی از سوی او همراه شد.

دخسوس پنالتی گرفت؛ خالقی فر بیرون زد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان بعد از هفته‌ها در دیدار مقابل ماشین سازی با یک گل به برتری دست یافت تا طلسم شکست‌های پیاپی این تیم پایان یابد. این پیروزی اما با اتفاقات جالبی همراه شد. شاگردان حسین فرکی که در دقایق پایانی کاملا تحت فشار قرار گرفته بودند و ماشین سازی با هجوم همه جانبه به دنبال جبران تک گل دریافتی بودند، یک پنالتی تقدیم حریف کردند.


فرناندو دخسوس، دروازه‌بان برزیلی ماشین سازی در دقیقه 5+90 با حضور در محوطه جریمه پیکان خوزستان برای سود بردن از آخرین موقعیت تیمش از روی نقطه کرنر، موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد. ضربه سر دروازه‌بان پیش تاخته ماشین سازی به دست بازیکن پیکان برخورد کرد و داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.


عکس العمل فرناندو دخسوس در این صحنه کاملا جالب توجه و هیجان انگیز بود. او با استارتی سریع و شادمان خود را به نیمکت تیمش رساند و در شادی تیمش و رضا مهاجری از این پنالتی قرار گرفت اما طولی نجامید که بار دیگر یاس و ناامیدی به اردوگاه سبزپوشان بازگشت. رضا خالقی فر، بازیکن باتجربه و گلزن ماشین سازی که مامور نواختن این ضربه پنالتی شده بود، ضربه اش را به سمت چپ دروازه سیدمهران موسوی نواخت که با واکنش مناسب دروازه بان جوان پیکان توپ راهی کرنر شد و این فرصت ایده آل گلزنی از دست رفت. در ضربه مجدد کرنر نیز دخسوس و دیگر حمله وران ماشین سازی نتوانستند به فرصت گلزنی دست یابند و داور با سوت خود پایان بازی را اعلام کرد تا شاگردان حسین فرکی بعد از تحمل ماه ها و دیدارهای پیاپی توام با شکست، رنگ پیروزی را ببیند و یک بازی نوستالژیک را با برد خاتمه دهند.

 

دیدگاه‌ها