کد خبر : 1593647 | 03 اسفند 1397 ساعت 17:40 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری دربی انگلیس

سرمربی فصل بعد منچستریونایتد از نگاه کلوپ

یکشنبه در اولدترافورد، حساس ترین دیدار فوتبال انگلیس بین منچستریونایتد و لیورپول برگزار خواهد شد.

سرمربی فصل بعد منچستریونایتد از نگاه کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در شرایطی متفاوت از حیث جایگاه شان در جدول برابر هم قرار می گیرند. لیورپول با یک بازی کمتر از سیتی و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده دوم قرار دارد و منچستر با 14 امتیاز کمتر تیم چهارم جدول رده بندی است؛ با این حال شیاطین سرخ از زمان برکناری مورینیو و آمدن اوله گنار سولسشر، روند رو به رشدی را طی می کنند.

منچستر زیر نظر سولسشر از 13 بازی در تمام رقابت ها صاحب 11 برد شده و در جام حذفی نیز با شکست آرسنال و چلسی به جمع هشت تیم پایانی رسیده است. شیاطین سرخ از رده ششم خود را به رده چهارم رسانده اند و قطعا حریفی خطرناک برای قرمزهای آنفیلد خواهند بود.

سولسشر فعلا تا پایان فصل مربی منچستریونایتد خواهد بود اما احتمالا قرارداد او برای مدتی طولانی تر تمدید می شود.

 

 

1383597

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در این مورد تردید ندارد. او در نشست خبری بازی با منچستر گفت:« تردیدی ندارم که سولسشر سرمربی فصل بعد منچستریونایتد خواهد بود. رکوردی که او به جا گذاشته، قطعا باید جزو بهترین رکوردها باشد. اینطور نیست؟

برای سولسشر بسیار خوشحالم. البته که موفقیت او خبر خوبی برای ما لیورپولی ها نیست ولی برای منچستری ها اتفاق درخشانی است. او همه نکات مربیگری را از سر الکس فرگوسن به خوبی آموخته و به تیمش منتقل کرده است. منچستر با سولسشر به یک تیم خوب تبدیل شده است وآنها به مسیر برگشته اند. این اتفاق خوبی برای شان محسوب می شود.»

 

 

1378749

 

 

کلوپ ادامه داد:« ما مربیان همیشه به شانس نیاز داریم. وقتی از ماینتس به دورتموند رفتم، همه می گفتند که فاقد تجربه بین المللی هستم. واقعیت نیز همین بود. به طور معمول پیش نمی آید که یک مربی از نروژ به منچستریونایتد بیاید؛ اما سولسشر کیفیت خود را نشان داده است. او در این مقطع البته هم شانس داشته و هم توانایی بالقوه.

او حالا سرمربی یونایتد است و شک ندارم که فصل بعد نیز به کارش ادامه خواهد داد. واقعا می توانید تصور کنید مربی دیگری غیر از او به منچستر بیاید؟ سولسشر 100 درصد شایسته ادامه کار در یونایتد است.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها