کد خبر : 1593656 | 03 اسفند 1397 ساعت 18:06 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نیم فصل دوم دروازه ها کوچک می شوند

بوستانی: این بازی می توانست سکوی پرتاب ما باشد

یکی از دربی های خوزستان در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسید تا تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان هر کدام به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

 بوستانی: این بازی می توانست سکوی پرتاب ما باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام این دیدار کریم بوستانی در نشست خبری  حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


وی در ابتدا در خصوص شرایط این بازی گفت:« بازی بسیار خوبی بود.متاسفانه ما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم  و در پی یک اشتباه فردی دروازه باز شد. در واقع می‌توانستیم با 3-4 گل برنده شویم اما بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند. هفته به هفته کار سخت‌تر می‌شود.


وی در ادامه افزود:« اگر می‌خواهیم درجدول بمانیم باید تلاش کنیم. همه بازی‌ها سخت هستند و دست ما خالی است.  امروز ما در شرایطی به آبادان آمدیم که یک بازیکن روی نیمکت کم داشتیم. شرایط سخت است. امیدوارم در ادامه بهتر کار کنیم و  بتوانیم با تمرینات بیشتر خط حمله را تقویت کنیم و به گل برسیم.»


وی در خصوص پنالتی از دست رفته این تیم که دردقیقه اول این دیدار رخ داد افزود: « پنالتی زن اول تیم ما میثم کریمی ‌و پنالتی زن دوم تیم ‌ما ایوب کلانتری است. او همیشه پنالتی خود را گل می‌کرد اما این باراینطور نشد. اگر دقیقه یک گل می‌زدیم شرایط بهتری می‌شد. در این بازی با سه مهاجم حمله می‌کردیم اما در نهایت نتوانستیم برنده شویم. »


سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به آینده این تیم امیدوار است، گفت: «  من فکر می کنم همه بازی‌ها سخت است. در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکترمی‌شود و همه تلاش می‌کنند تا گلی دریافت نکنند. نفت آبادان تیم خوب و قلدری است و امروز بازی خوبی انجام دادیم. می‌توانستیم برنده شویم و این بازی سکوی پرتاب‌مان باشد اما اینطور نشد و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.»

 

دیدگاه‌ها