کد خبر : 1593660 | 03 اسفند 1397 ساعت 18:10 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

در ضدحملات اشتباه کردیم؛

قطبی: خیلی‌ها منتظر باخت ما بودند

افشین قطبی می گوید، ما تیمی بودیم که از پایین جدول بالا آمدیم و نگاه ها به ما عوض شده است.

قطبی: خیلی‌ها منتظر باخت ما بودند

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان که پس از چهار بازی خوب در نهایت برابر نساجی مازندران در خانه این تیم با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد، در این رابطه در نشست خبری توضیح داد: خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و متاسفانه این اتفاق افتاد. از حرکات مردم قائمشهر واقعا تعجب کردم و آنها همیشه فضای خوبی روی سکوها ایجاد می‌کردند. روز گذشته هم یک کار کلاسیک کردند و با گل به هتل ما آمدند.


وی در مورد روند بازی بیان کرد: بازی در نیمه اول خیلی خوب بود ولی ما در ادامه وقتی از فرصت استفاده نکردیم نتوانستیم برنده باشیم. من به مردم و تیم نساجی قائمشهر تبریک می‌گویم.
قطبی در پاسخ به این سوال که تفاوت دو تیم در چه مواردی بوده، اضافه کرد: آنها از فرصت های خود خوب استفاده کردند، آنها در ضدحملات خیلی خطرناک ظاهر شدند. ما در ضد حملات اشتباه کردیم و امروز روز بد ما و روز خوب نساجی بود.


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چه کسانی منتظر باخت تیمش بوده اند؛ افزود: ما تیمی بودیم از سطح پایین جدول آمدیم، از 4 بازی 10 امتیاز گرفتیم و بهترین تیم جدول را بردیم. وقتی از پایین به بالا آمدیم نگاه‌ها به ما عوض شد و طبیعی است که رقبا دوست دارند ما زیاد به آنها نزدیک نشویم.من منظور منفی از این بابت نداشتم و فقط این را گفتم که رقبا دوست نداشتند ما به آنها نزدیک شویم.


قطبی در مورد عملکرد پیام حیدری خاطرنشان کرد: داوری خوب کار کرد و من صحبتی در مورد این موضوع ندارم. فکر کنم شاید می‌توانست ۲ دقیقه بیشتر وقت اضافه بگیرد.


قطبی در خصوص اضافه شدن بازیکن ژاپنی گفت: ما زیاد وقت نداریم چون بازی های زیادی تا پایان لیگ نمانده و فکر کردم او را برای بازی‌سازی‌اش به زمین بفرستیم تا از پاس‌های آخر او استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها