کد خبر : 1593661 | 03 اسفند 1397 ساعت 18:16 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آزاد در جدول گلزنان

حمله شاکری به سپیدرود از زمین و هوا (عکس)

مهاجم تیم پدیده امروز توانست برای تیمش دبل کند شاکری هم با ضربه سر و هم با ضربه پا برای مشهدی ها گلزنی کرد تا این تیم بتواند به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف ترکیب های مربوط به بازی های نیم فصل اول لیگ هجدهم، بونس شاکری در این هفته ها به عنوان یکی بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی در زمین حضور پیدا می کند. این اتفاق در حالی افتاد که با توجه به مدت زمان بازی های شاکری، از نظر میانگین گل های زده، او یکی از بهترین مهاجمان لیگ محسوب می شد.


از آغاز بازی های نیم فصل دوم و در برخی از بازی ها یحیی گل محمدی ترجیح به تغییر ترکیب اصلی تیم می دهد و به همین دلیل توانسته از بازیکنان زیادی در بازی های نماینده مشهدی لیگ برتر استفاده کند. یونس شاکری یکی از بازیکنان مهم پدیده محسوب می شود که در یکی دو دیدار اخیر در ترکیب اصلی تیمش به میدان آمده است.


شاکری در دیدار امروز پدیده برابر سپیدرود دبل کرد. او گل های خود را هم زمینی و هم از روی هوا به ثمر رساند تا شم گلزنی خود را به اثبات برساند. او که پیش از این 5 بار برای پدیده گلزنی کرده بود در این دیدار توانست تعداد گل های خود را به عدد 7 برساند تا پس از کی روش استنلی و علیپور و استوکس در رده چهارم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها