کد خبر : 1593666 | 03 اسفند 1397 ساعت 18:22 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: بقیه بازیکنان ده خسوس را الگو کنند!

مهاجری میگوید فرناندو ده خسوس به عنوان یک خارجی با غیرت و با احساس، میتواند الگوی بقیه باشد.

مهاجری: بقیه بازیکنان ده خسوس را الگو کنند!

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و اظهار داشت: بدترین جای ممکن فرصت سوزی کردیم، در روزی که می‌دانستیم که این امتیاز میتواند برای ما مهم باشد، یک مقدار شرایط پیکان نسبت به بازی گذشته اش روی روند ما تاثیر داشت. بارها روی این نکته به بچه ها یادآوری کرده بودیم. متاسفانه در نیمه اول روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و به بچه ها هم گفته بودیم که پیکان روی ضربات ایستگاهی و کرنرها می‌تواند به گل برسد اما متاسفانه روی این قضیه گزیده شدیم. یک مقدار با فوتبال احساسی فشار آوردیم و در دقیقه ۹۵ بود که بخت با ما یار نبود و نتوانستیم از شرایط برای تثبیت خودمان استفاده کنیم.

 

مهاجری در خصوص نیمه دوم هم گفت: شرایط یک مقدار بهتر شد اما عقب افتادن و بازی احساسی کار را خراب کرد. وقتی تمرکز داشتیم کارهایی که در تمرینات انجام داده بودیم را انجام دادیم و خلق موقعیت کردیم و اگر یکی از این ها گل می‌شد آرامش به ما برمیگشت. در نیمه دوم یک بازی احساسی بود و ما تغییر سیستم دادیم و رفتیم روی بازی مستقیم اما دو سه موقعیت کسب کردیم اما چیزی که می‌خواستیم نبود.

وی افزود: ما در روز بد هم می‌توانستیم بازنده نباشیم. فرصت های خوبی داشتیم و گل سرسبدش پنالتی بود. چه بگویم؟ جذابیت فوتبال این طرفش را به ما نشان می‌دهد. باید تلاش بکنیم و فرصت خیلی خوبی بود که خودمان را تثبیت بکنیم اما قدر این موقعیت را ندانستیم و یک افسوس می‌ماند. باید تلاش و مبارزه بکنیم که این شرایط را عوض کنیم. انتظاراتم از بچه ها بالاتر بود و باید اشکال کارمان را در بیاوریم چون ابتدای نیم فصل است.

 

مهاجری راجع به پتانسیل نفرات ماشین سازی هم گفت: همه تلاش میکنیم و یک سری ضعف ها داریم ولی متاسفانه ضربات آخر را خوب نمی‌زنیم. خیلی از تیم ها می‌توانند در روز بد هم ببرند چون بازیکنی دارند که بازی را عوض کند و یک همچین چیزی نیاز داشتیم که نتوانستیم جذب کنیم اما بچه ها می‌توانند به لیگ برگردند و جبران کنند. البته بگویم حس خوبی داریم که فرناندو آنقدر با غیرت و احساس بیاید و این خیلی می‌تواند الگو باشد برای بچه های ما. باختن ذات فوتبال است اما چگونه باختن و چگونه بردن مهم است. ناراحتی من این است که نه خوب بودیم و جایی که می‌توانستیم ببریم ترمزمان کشیده شد.

 

دیدگاه‌ها