کد خبر : 1593671 | 03 اسفند 1397 ساعت 18:43 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: به عقب و روزهای تلخ برنخواهیم گشت

هافبک پیکان امیدوار است روزهای تلخ تیمش پایان یابد و آنها بار دیگر به صعود در جدول تمرکز کنند.

کریمی: به عقب و روزهای تلخ برنخواهیم گشت

به گزارش "ورزش سه"، پیکان بعد از هفته‌‎ها به پیروزی دست یافت و اکنون بازیکنان این تیم مدعی هستند قادرند به روزهای اوج‌شان در لیگ بازگردند. امیرحسین کریمی در پایان دیدار برابر ماشین سازی گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و اکنون می‌توانیم راحت بخوابیم. باور کنید شکست‌های پیاپی کاملا از نظر روحی – روانی ما را دچار مشکل کرده بود و حتی خواب راحتی هم نداشتیم. با این حال یک پیروزی بزرگ برای تیم ما از هر جهت بود و به آینده امیدوارتر شده‌ایم.


وی درباره پیروزی مقابل ماشین سازی گفت: ماشین سازی طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود و خصوصا در خانه به کمتر تیمی باج داده بود. با این حال ما کاملا مهیای این بازی بودیم و باید یک جایی نوار این بدشانسی‌ها را پاره می‌کردیم. این شکست‌های پیاپی شخصیت تیم ما نبود و ما اکنون با سود بردن از شرایط روحی فوق العاده بردمان باید تلاش کنیم دیگر به عقب و روزهای تلخ برنگردیم.


کریمی که نمایش موفقی در خط میانی تیمش برابر ماشین سازی داشت در ادامه گفت: جنگ بزرگی را از دو تیم شاهد بودیم و تا آخرین لحظه ادامه داشت. چه اشکالی دارد که یک بار هم خوش شانسی برای ما باشد، هر چند اعتقاد دارم که گرفتن پنالتی در آن دقیقه حساس خوش شانسی نبود و باید به گلر تیم‌مان تبریک بگویم. خدا را شکر در آن لحظات گل دریافت نکردیم و در نهایت با پیروزی تبریز را ترک کردیم.


وی درباره اینکه در بازی هفته آینده مقابل پدیده مشهد قرار خواهند گرفت و آیا موفق به کسب نتیجه خواهند بود یا خیر گفت: مطمئن باشید نیاز تیم ما بیشتر روحی و روانی بود و اکنون سراپا انگیزه هستیم. پدیده تیم قدرتمندی است اما ما نمی‌خواهیم به روزهای گذشته برگردیم و تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت تا برابر پدیده نیز به نتیجه دست پیدا کنیم و این اتفاق دور از دسترس نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها