کد خبر : 1593700 | 03 اسفند 1397 ساعت 21:08 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز از نان شب هم واجب تر است

مرزبان: مشکلات ما هنوز پابرجاست

سرمربی نفت اعتقاد دارد پرسپولیس آنقدر بازیکن دارد که غیبت دو مدافع تاثیری روی این تیم نخواهد گذاشت.

مرزبان: مشکلات ما هنوز پابرجاست

به گزارش "ورزش سه"، فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران باید به مصاف هم بروند .این در شرایطی  است که این دو تیم درجدول، روزگار بسیارمتفاوتی را تجربه می کنند .


 در حال حاضرهدایت تیم فوتبال نفت M.I.S  را کسی برعهده دارد که خود زمانی به عنوان مربی روزگاری در تیم پرسپولیس حضور پیدا کرده و به همراه این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده است.


در آستانه این جدال حساس از هفته نوزدهم علیرضا مرزبان ، درخصوص تقابل تیم نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس که فردا برگزار می‌شود با خبرگزاری فارس گفتگو کرد .

 


وی در ابتدا در باره باشگاه پرسپولیس گفت: « پرسپولیس تیمی است که 2 سال متوالی قهرمان ایران شده و به فینال آسیا صعود کرده است. این مساله نشان دهنده این است که ما با یک تیم بسیار قوی بازی داریم. آنها بازیکنان جدید و خوبی جذب کردند و فکر می‌کنم غیبت دو مدافع اصلی آنها در بازی فردا معضل بزرگی برای آنها نیست چرا که در تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگی حضور دارند. بازی فردا تقابل تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود با تیمی که نمی‌خواهد سقوط کند. ما باید موفق شویم فردا سه امتیاز را در مسجد سلیمان نگاه داریم چرا که این امتیاز از نان شب هم برای ما واجب‌تر است.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان حل شده یا نه افزود: «متاسفانه نه! مشکلات ما هنوز پابرجاست و چیزی حل نشده است. »
سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: «پرسپولیس بازیکنان بزرگی جذب کرده اما این بازیکنان هنوز نتوانستند با بازیکنان قبلی به خوبی هماهنگ شوند. از طرف دیگر ما هم چند بازیکن خوب گرفتیم که هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند اما فردا جدال خوبی از سوی  دو تیم شاهد خواهیم بود.»


مرزبان درباره کیفیت زمین بازی فردا و تاثیری که روی عملکرد دو تیم می‌گذارد گفت: «کیفیت زمین ما خراب است چرا که در مسجدسلیمان زمین شماره 2 یا 3 نداریم و ما مجبوریم که روی همین زمین که بازی می‌کنیم تمرین هم انجام دهیم و این موضوع کیفیت زمین را پایین آورده است اما به هر حال ما تیمی هستیم که بازیکنان متحدی داریم که به همبستگی خیلی خوبی هم رسیده‌اند. خوشبختانه از نظر بدنی بازیکنان رشد خوبی دارند و امید داریم که بتوانیم فردا برنده از زمین بیرون بیایم.»

دیدگاه‌ها