کد خبر : 1593706 | 03 اسفند 1397 ساعت 21:04 | 74.2K بازدید | 0 دیدگاه

هت تریک، پوکر و گلات در هفته آخر نیم فصل بانوان

شهرداری بم و آمار فضایی؛ 11 بازی 33 امتیاز!

لیگ برتر بانوان پر ازاتفاقات عجیب و غریب است و دنبال کنندگان جدی آن همیشه چیزهای جالبی برای تعریف کردن دارند.

شهرداری بم و آمار فضایی؛ 11 بازی 33 امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی نیم فصل نخست تیم صدرنشین یعنی شهرداری بم با نتیجه 4-1 تیم ذوب آهن را شکست داد تا 33 امتیازی شود. شهرداری بم تنها تیم لیگ  برتر بانوان است که همه بازی هایش را برده است و در هیچ مسابقه ای مساوی نکرده و باخت نداده است. ستاره این تیم  زهرا قنبری است که 30 گل برای تیمش به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان لیگ فوتبال بانوان حضور دارد.او امروز دو گل زد تا با گلهای زهرا سریالی و سمانه چهکندی بازی به سود صدرنشین تمام شود.

 

1384405

 

 

 دختران بمی به هیچ  تیمی رحم نمی کنند. آنها 62 گل زده اند. معدل گل زده آنها در هر بازی 5.63 است و این آمار فوق العاده ای است. جدیت آنها در جریان بازی مثال زدنی است. همانند این صحنه که همه بازیکنان با چشمان تیز توپ را دنبال می کنند. حریف امروز شهرداری بم تیم خوب ذوب آهن اصفهان بود که با وجود همه تلاش ها نتوانست در برابر حملات بی امان شهرداری بم مقاومت کند و چهار بار دروازه اش را باز شده دید و تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد. تیم قرمزپوشی بمی البته که در فاز دفاعی هم خوب بوده است بطوریکه در 11 بازی تنها 3 گل خورده است. این طور می شود گفت آمار تیم شهرداری بم در خط دفاعی شگفت انگیز تر از خط حمله است.

 

1384402

 

*شهرداری سیرجان تیم دوم جدول در مسابقه ای که به دلیل عدم هماهنگی با استادیوم میزبان با یکی دوساعت تاخیر و در استادیوم دیگری برگزار شد 13 گل به تیم آذرخش تهران زد. تیم هم استانی شهرداری بم یعنی شهرداری سیرجان 26 امتیازی است .دختران این استان درحالیکه از تیم های فوتبال اقماری آنها نماینده ای در لیگ برتر وجود ندارد ، صدر جدول لیگ بانوان را قرق کرده و اول دوم اند. چالب اینکه به دلیل عدم هماهنگی با نگهبان استادیوم اکباتان این بازی در زمین دیهیم برگزار شد و البته تا برگزاری بازی بازیکنان دو تیم یکی دو ساعت در خیابان ها معطل بودند! (از این مسابقه عکس های جالبی هم منتشر شده که در بخش عکس ایرنا قابل مشاهده است.)گلهای این بازی توسط این بازیکنان به ثمر رسید:سه گل زهرا علیزاده ،سه گل شبنم بهشت ،دو گل ملیکا متولی ،دوگل سهیلا نظام ابادی،یک گل فاطمه شجاعی ،یک گل سارا ظهرابی ،یک گل فهیمه ارزانی.

 

1384412

*در دیگر بازی های امروز تیم راهیاب ملل مریوان در جدالی سخت و نفس گیر با نتیجه دو بر یک از سد پالایش گاز ایلام گذشت تا با 23 امتیاز جای خود را در رده سوم جدول تثیبت کند.

 

1384406

 

*سپاهان با 22 امتیاز تیم چهارم جدول است و امروز در مصاف با سپیدار قائشمهر 11 گل زد بدون اینکه حتی یک بار دروازه اش باز شود. هاجر دباغی با  ۵گل بهترین بازیکن هفته بودکه اصطلاحا گلات (GLUT) کرد . دیگر گلزنان سپاهان هم الهام فرهمند(۲ گل) ،شقایق روزبهان( ۲گل)،مانیا آسادوریان و شیوا فاضلی بودند.دباغی با 5 گل امروز 15 گله شد تا در رده سوم بهترین گلزنان نیم فصل بایستد.

 

1384398

 

*ملوان در حضور پرشور تماشاگرانش و باز هم گلزنی سارا قمی 5-0 خیلج فارس را شکست داد.ساراقمی در این بازی پوکر کرد و گل دیگر را سمانه قاشیه به ثمر رساند تا بساط عکاس های پرتعداد حاضر در ورزشگاه تختی جور باشد. قمی با 23 گل در تعقیب زهرا قنبری است.


*همیاری ارومیه هم به دلیل عدم حضور تیم پارس جنوبی جم در میدان 3- برنده شد.

 

*نیم فصل فوتبال بانوان با برتری مقتدرانه شهرداری بم به اتمام رسید و تیم دوم کار سختی برای جبران فاصله دارد. در جدول ذوب آهن با 21 امتیاز، ملوان با 20 امتیاز، پالایش گاز ایلام با 18 امتیاز، همیاری آذربایجان غربی با 12 امتیاز، پارس جنوبی جم با 9 امتیاز، آذرخش تهران با 4 امتیاز، خلیج فارس شیراز با 2 امتیاز و سپیدار قا ئشمهر با 1 امتیاز تیم های پنجم تا دوازدهم جدول هستند.

 

1384407

 

عکس ها: آریا جعفری، احمد معینی جم و مائده سیدی
جدول :کانال فوت لیدی

دیدگاه‌ها