کد خبر : 1593724 | 03 اسفند 1397 ساعت 23:50 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: امیدوارم دنی آلوس با PSG تمدید کند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، امیدوار است که دنی آلوس، مدافع راست برزیلی این باشگاه، قراردادش را با پاریسی ها تمدید کند.

توخل: امیدوارم دنی آلوس با PSG تمدید کند

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس که در تابستان 2017 از یوونتوس به پی اس جی پیوست، در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده اما در حالی که قراردادش با این باشگاه در تابستان پیش رو به اتمام می رسد، هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است.

در چند روز گذشته اخباری در مورد تمایل باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد این مدافع باتجربه برزیلی منتشر شد و توخل امیدوار است که مذاکرات تمدید قرارداد نتیجه مثبتی داشته باشد.

او به خبرنگاران گفت:" مذاکره برای تمدید قرارداد کار من نیست. دنی آلوس، دنی آلوس است. او بازیکن بسیار مهمی است و ذهنیت اش فوق العاده است. اما من در مذاکرات نقش ندارم. امیدوارم باشگاه و مدیر برنامه های او به توافق برسند."

 

 

1337381

 

پاری سن ژرمن فردا در لوشامپیونا مقابل نیم المپیک قرار خواهد گرفت و توخل تایید کرد که نیمار و کاوانی در این دیدار هم غایب خواهند بود.

"  تنها نیمار و کاوانی غایب هستند. بقیه بازیکنان شرایط بازی کردن را دارند. خستگی و مصدومیت های کوچک وجود دارد اما چیزی جدی نیست.

توماس مونیه مطمئنا برمی گردد و خوان برنات هم آماده است. بازیکنان هستند که 7-6 بازی پیاپی بازی کرده اند. ما باید مراقب باشیم و ما باید نظر کادر پزشکی و بازیکنان را هم بدانیم. انجام این کار دشوار است اما باید از بازیکنان مراقبت کنیم."

دیدگاه‌ها