کد خبر : 1593735 | 04 اسفند 1397 ساعت 09:08 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه تند منچسترسیتی در پاسخ به افشاگری اشپیگل

منچسترسیتی در واکنش به ادعاهایی مبنی بر اینکه باشگاه بخشی از مبالغ پرداخت‌شده به مدیربرنامه‌های جیدون سانچو را مخفی کرده، واکنش نشان داد و هدف این ادعاها را ضربه زدن به اعتبار باشگاه دانست.

بیانیه تند منچسترسیتی در پاسخ به افشاگری اشپیگل

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی بعد از مطرح شدن ادعاهایی درباره اینکه در زمان انتقال جیدون سانچو، پدیده جوان انگلیسی از باشگاه واتفورد به منچسترسیتی، باشگاه سیتی برای اینکه مبلغی را به صورت اضافه بر سازمان و غیر قانونی، به مدیربرنامه‌های سانچو پرداخت کند، او را به صورت صوری، به عنوان استعدادیاب به استخدام باشگاه درآورده، این ادعاها را تکذیب کرده و هدف مطرح شدن‌شان را تلاشی سازمان‌یافته و واضح برای ضربه زدن به اعتبار و آبروی باشگاه دانست.

 

نشریه آلمانی اشپیگل مدعی شد اسنادی که بدست آورده نشان می‌دهد باشگاه منچسترسیتی به امکا اوباسی مبلغ 200هزار پوند پرداخت کرده تا به عنوان استعدادیاب برای باشگاه در آمریکای مرکزی و جنوبی فعالیت کند.

 

1384435

 

اما اشپیگل می‌گوید این بهانه‌ای صوری است و پرداخت انجام شده در واقع به خاطر انتقال سانچوی 14ساله از واتفورد به منچسترسیتی بوده است. اشپیگل می‌گوید بر اساس قوانین فیفا اگر بازیکنی که منتقل می‌شود کمتر از 18سال داشته باشد، پرداخت کمیسیون به مدیران برنامه‌های چنین بازیکنی مجاز نیست و باشگاه منچسترسیتی برای دور زدن این قانون دست به چنین کاری زده است.

 

یکی از سخنگویان باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:" درباره داستان منتشرشده در مجله اشپیگل باید بگویم که بر خلاف ادعای این نشریه، باشگاه منچسترسیتی با درخواست آنها برای همکاری در مورد این ماجرا موافقت نکرده است. لطفا بیانیه مفصل باشگاه ما در این باره را که قبلا منتشر شده است مطالعه کنید".

 

در ادامه بیانیه باشگاه منچسترسیتی آمده:" ما با استفاده از موارد بی و سر و تهی که به نظر می‌رسد با استفاده از هک کردن سیستم‌ها یا راه‌های دیگر از باشگاه منچسترسیتی و افراد مرتبط با باشگاه به سرقت رفته، ادعایی مطرح نمی‌کنیم. ادعای ما بر اساس مدارک معتبر و محکم است. این تلاشی سازمان‌یافته و واضح برای ضربه زدن به اعتبار و آبروی باشگاه ما است".

 

 

دیدگاه‌ها