کد خبر : 1593773 | 04 اسفند 1397 ساعت 11:26 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع: لطفا حاشیه و داستان درست نکنید

مدافع پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دیدار با نفت مسجد سلیمان را از دست داده، نسبت به شایعه سازی در این خصوص واکنش نشان داد.

شجاع: لطفا حاشیه و داستان درست نکنید

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در جریان دیدار با پدیده مشهد دچار مصدومیت شده بود، در ادامه در تمرینات پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان با افزایش این مصدومیت و با نظر کادرپزشکی و برانکو ایوانکوویچ به پیگیری درمان خود خواهد پرداخت.


مدافع پرسپولیس که بعد از عکسبرداری از ناحیه مصدوم این روزها با حضور در ایفمارک، مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد، پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان با یک حاشیه بزرگ مواجه شده بود که اکنون نیز باعث شکل گرفتن شایعاتی شده است.


خلیل زاده که بعد از انتشار مصاحبه‌ای غیر واقعی از سوی خودش در خصوص هواداران و تیم نفت مسجد سلیمان به شدت نسبت به آن واکنش نشان داده و در چند مرحله آن را تکذیب کرده بود، اکنون در شرایطی که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در مسجد سلیمان نشده با یک شایعه عجیب درباره ترس از حضور در این شهر به دلیل آن مصاحبه خیالی مواجه شده است. خلیل زاده با تکذیب این موضوع و با اعلام اینکه همواره برای هواداران رقیب احترام قائل است این شایعه را تکذیب کرد و اعلام کرد اکنون با حضور در ایفمارک به دنبال پیگیری مراحل درمانی خود است.

دیدگاه‌ها