کد خبر : 1593787 | 04 اسفند 1397 ساعت 11:59 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

منشا – تبریزی؛ دو راهی شفر برای انتخاب مهاجم نوک

سرمربی استقلال از میان تبریزی و منشا یک نفر را در ترکیب اولیه قرار خواهد داد.

منشا – تبریزی؛ دو راهی شفر برای انتخاب مهاجم نوک

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در سه دیدار ابتدایی خود در نیم فصل دوم از دو نفر برای حضور در پست مهاجم نوک استفاده کرده است. شفر در دو دیدار ابتدایی برابر تراکتورسازی و پیکان مرتضی تبریزی را از ابتدا در ترکیب قرار داد و او موفق شد یک مرتبه گلزنی کند.


در دیدار با پارس جنوبی اما سرمربی استقلال نزدیک به 80 دقیقه به منشا فرصت حضور در زمین داد که این بازیکن با وجود در اختیار داشتن دو فرصت خوب گلزنی، نتوانست گلزنی کند اما در روند تیمی استقلال موثر و مفید بود.


ایسما دیگر مهاجم استقلالی ها هنوز شرایط حضور 90 دقیقه ای در ترکیب را ندارد اما نشان داده کیفیت بالایی دارد و این مرتبه احتمالا بیش از 10 دقیقه فرصت حضور در زمین دارد اما نمی تواند همچنان فیکس باشد.


به این ترتیب شفر باید از میان تبریزی و منشا یک نفر را برای این پست انتخاب کند؛ دو گزینه ای که هر کدام نقاط ضعف و قوتی دارند. منشا در گلزنی به اندازه تبریزی تبحر ندارد اما جنگندگی او بالاتر از تبریزی است و می تواند در دوئل های هوایی به استقلال کمک کند. هر دو بازیکن نیز انگیزه بسیار زیادی دارند و البته تبریزی شناخت بیشتری از مدافعان ذوب آهن دارد که این موضوع می تواند دیگر نقطه قوت او تلقی گردد.


وینفرد شفر برای انتخاب مهاجم اول خود یک دو راهی مهم را پیش رو دارد و باید یک نفر را در ترکیب اصلی خود قرار دهد تا امید اول این تیم برای گلزنی در دیدار روز یکشنبه باشد.

دیدگاه‌ها