کد خبر : 1595231 | 09 اسفند 1397 ساعت 20:57 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان دغدغه مالی ندارند؛

عرب: بازیکنان باید لباس اسپانسر بپوشند

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید ابتدا باید اولین جلسه هیئت مدیره تشکیل شود تا مدیرعامل او حالت رسمی به خود بگیرد.

عرب: بازیکنان باید لباس اسپانسر بپوشند

به گزارش "ورزش سه،" ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: خب خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز را گرفتیم. مسائل داوری هم به من مربوط نمی شود و فنی است و هیچ وقت می دانید که در این مورد صحبت نمی کنم.


وی در مورد تمدید قرارداد رسن توضیح داد: آقای رسن دو ساله تمدید کردند و با قوت ادامه می دهند.


عرب در مورد شرایط پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از سه شنبه آغاز می شود، عنوان کرد: در آسیا مشکلی نداریم. تیم در حال بهتر شدن است و آن شرایط ایده آل را به دست می آورد.


وی در مورد بلیت فروشی و گرانی آن اضافه کرد: ببینید بحث گران فروشی نیازمند یک راه کاری است تا هواداران که صاحبان واقعی باشگاه هستند شرایط خوبی داشته باشند و باشگاه هم درآمد داشته باشد. دنبال کارت هواداری هستیم. می توانیم بلیت هایمان را پیش فروش کنیم با قیمت های مناسب.


عرب در مورد شرایط مالی باشگاه و مطالبات بازیکنان توضیح داد: بازیکنان دغدغه مالی ندارند و در سه چهار روز آینده درصد دیگری از قرارداد آنها پرداخت می شود.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت های فتاحی و برگزاری بازی در تاریخ پنجم فرودین ماه افزود: ببینید جلسه ای با حضور آقای فتاحی و بهاروند در سازمان لیگ داشتیم و توضیحات را دادیم ولی در مورد تاریخ هایی که الان صحبت می شود، چیزی نمی دانم. حالا اجازه دهید که ببینیم سازمان لیگ چه چیزی به ما می گوید.


سوال بعدی از عرب در مورد این بود که چه زمانی تکلیف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص می شود، اظهار داشت: آقای وزیر و روابط عمومی در این مورد بهتر می دانند.  مدیرعاملی من هم زمانی رسمیت پیدا می کند که بایستی اول هیئت مدیره مشخص شود.


وی در خصوص متفاوت بودن لباس بیرانوند با بقیه بازیکنان گفت: خیر؛ چنین چیزی ندیدم. تمام بازیکنان باید لباس اسپانسر را بپوشند.

دیدگاه‌ها