کد خبر : 1596401 | 14 اسفند 1397 ساعت 12:02 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

از دالیچ و مامیچ تا اولاریو و عموری

مردان مشترک جنگ رقبای استقلال در گروه مرگ

هم زمان با رویارویی امشب استقلالی ها با الدحیل در دوحه جدالی حساس و سرنوشت ساز به میزبانی ریاض میان دو رقیب دیرینه برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، جدال الهلال با العین حساسیت به مراتب بالاتر از رویارویی الدحیل و استقلال دارد به خصوص برای طرفداران دو تیم که اصلا دوست ندارند در این بازی حیثیتی بازنده باشند. قهرمانان عربستان و امارات با وجود رابطه بسیار خوبی در این سال ها، همواره در راه کسب عناوین و شکار ستاره های یکدیگر کل کل های بسیار زیادی داشتند به همین خاطر جنگ دیرینه آنها مردان مشترک کم نداشته است.

 

1387680


روزنامه الریاضیه در آستانه مصاف الهلال با العین در گزارشی به سرشناس ترین چهره های مشترک دو تیم در یک دهه گذشته از روی نیمکت رهبری تا مستطیل سبز پرداخت و فهرست بلندبالایی را منتشر کرد. در این گزارش ابتدا به مردان مشترک روی نیمکت ها پرداخته شد و آمد:« کوزمین اولاریو رومانیایی سال 2007 به الهلال پیوست و توانست برای سال ها به تمامی عناوین قهرمانی در این کشور برسد تا این که سال 2011 سر از العین در بیاورد و آنجا نیز به درو کردن جام ها بپردازد. بعد از او نوبت به زلاتکو دالیچ رسید تا همین روال را ادامه بدهد و حالا این میراث به زوران مامیچ دیگر کروات سرشناس رسیده تا بعد از سال های درخشان روی نیمکت العین سر از اردوی الهلال در بیاورد».

 

1387681


الریاضیه در ادامه گزارش به ستاره های داخلی و خارجی مشترک دو تیم نیز پرداخت و آورد:« مریل رادوی مدافع ملی پوش و سرشناس رومانیایی استارت جابه جایی های بزرگ بازیکن میان دو باشگاه را زد. بعد نوبت به یاسر القحطانی رسید تا برای بنفش  ها طی 4 سال بیش از 54 بار گلزنی کند. آخرین جابه جایی هم به شکار بزرگ تابستانی قهرمان عربستان از اردوی العین یعنی عمرعبدالرحمان ملقب به عموری برمی گشت گرچه بعد از یکی دو ماه مرد سال سابق آسیا و کاپیتان تیم ملی امارات به شدت آسیب دید و ماه ها از میادین دور ماند».

 

1387682

 

دیدگاه‌ها