کد خبر : 1596415 | 14 اسفند 1397 ساعت 12:25 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه مورینیو از یورگن کلوپ

ژوزه مورینیو، به تمجید از شخصیت یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پرداخت.

تمجید ویژه مورینیو از یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که دو بار شغل خود را در چلسی و منچستریونایتد بعد از شکست برابر لیورپول تحت هدایت کلوپ از دست داده، به تشریح ویژگی های مثبت این سرمربی آلمانی پرداخته و وی را انسانی شاد و یک سرمربی تاکتیکی توصیف کرد.

 

1387704

 

مورینیو گفت: "من یورگن کلوپ را از نزدیک نمی شناسم و شناخت من نسبت به وی از بیرون و همانند دیگر مربیان است اما از این منظر وی فردی تاکتیکی، شاد و حامی بازیکنانش به نظر می رسد. تلاش او این است که بازیکنانش به قهرمانی باور داشته باشند و حس کنند منچسترسیتی هنوز قهرمان نشده است.

 

بهترین راه برای آماده سازی یک تیم این است که با بازیکنان خود صادق باشید. نباید رویاهای غیرقابل دسترس در سر داشت و تنها باید به بازیکنان گفت ما در بهترین شرایط خود قرار نداریم.

 

با رعایت فاکتور صداقت، حالا بازیکنان می توانند در مورد جزئیات کوچک تر فکر کرده، بر روی آنها تمرکز کنند و به پیش بروند. منچسترسیتی باید در برابر منچستر یونایتد در اولدترافورد بازی کند و همچنین بورنموث نیز در ماه های اخیر ثابت کرد که می تواند یک رقیب دشوار برای هر تیمی در لیگ برتر باشد. این که در لیگ برتر هیچ تیمی امتیازی به شما هدیه می دهد، ذهنیت تیم های انگلیسی است که باید مایه غرور و افتخار آنها باشد."

دیدگاه‌ها