کد خبر : 1596569 | 14 اسفند 1397 ساعت 21:02 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

به نام رقبا توجه نمی کنیم

برزای: به گل‌محمدی گفتم سرافرازت می‌کنیم

بازیکن تیم پدیده شهرخودرو گفت: وقتی با پیشنهاد پدیده شهرخودرو روبه‌‎رو شدم، مکث نکردم و به گل‌محمدی گفتم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به کار می‌بندم.

برزای: به گل‌محمدی گفتم سرافرازت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"،  بهنام برزای در خصوص دیدار آتی تیم پدیده شهرخودرو در برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: کار سختی در برابر ذوب‌آهن اصفهان داریم. نباید گول رتبه این تیم را بخوریم و فکر کنیم چون پایین جدول است، زهر سابق را ندارد. ذوب تیم خطرناکی است و حتی یک لحظه نباید از بازیکنان تاثیرگذارش غافل شویم.

 

وی افزود: تاکنون خوشبختانه در بین سه تیم برتر ایران جای گرفته‌ایم و چند رقیب سرسخت مثل سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی داریم که منتظر کوچک‌ترین لغزشی از سوی ما هستند. بی‌توجه به نام رقبا به کارمان ادامه می‌دهیم و شک ندارم در انتهای لیگ به رتبه‌ای تکیه می‌زنیم که مایه خوشحالی هواداران باشد.

 

برزای در خصوص استقبال گسترده هواداران پدیده شهرخودرو از دیدارهای خانگی و حتی خارج از خانه این تیم گفت: صادقانه بگویم سورپرایز شدم. فکرش را هم نمی‌‎کردم که مردم مشهد به این شکل از تیم شهر خود حمایت کنند. علاوه بر استقبال گسترده از بازی پدیده شهرخودرو و سپیدرود که ورزشگاه پر شده‌بود، تعداد زیادی از هواداران به تهران آمدند و در برابر پیکان نیز از ما حمایت کنند. این حمایت‌ها ما را دلگرم می‌کند و در چنین جوی، خستگی معنا ندارد.

 

 

هافبک تهاجمی تیم پدیده شهرخودرو که در همین زمان کوتاه نیز توانسته برای تیمش مثمرثمر باشد، در رابطه با شرایط فردی خود گفت: ابتدای حضورم در پدیده شهرخودرو آماده نبودم و برای هماهنگی با سایر بازیکنان نیاز به زمان داشتم. هرچند مدتی طول کشید تا هماهنگ شویم و فوتبال یکدیگر را درک کنیم اما الان خوشبختانه شرایط خوبی دارم و در دیدار با سپیدرود نیز موفق شدم پاس گل دوم تیم را به شاکری بدهم.

 

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم روز دیدار با ذوب‌آهن نیز دوباره شاهد حضور گسترده هواداران باشیم. متاسفانه برخی اشتباهات داوری باعث شده تا در هفته‌های اخیر 4 امتیاز حساس را از دست بدهیم اما با حضور یار دوازدهم، از همین دیدار با ذوب، فاصله با صدرجدول را جبران خواهیم‌کرد.

دیدگاه‌ها