کد خبر : 1596573 | 14 اسفند 1397 ساعت 21:10 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

شلیک تماشایی شلهوب در بن زاید؛

چشن تولد فرزند کاپیتان الهلال با گل اینیستایی(عکس)

کاپیتان کهنه کار الهلال در شبی که این تیم موقعیت های زیادی از دست داد، جور مهاجمان تیم قهرمان عربستان را کشید.

به گزارش ورزش سه، یکی از مهم ترین بازی های منطقه غرب آسیا در هفته نخست لیگ قهرمانان امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید امارات برگزار شد؛ جایی که العین میزبان الهلال عربستان بود. در این بازی زوران مامیچ با تیمِ تا دندان مسلح اش به شهر العین بازگشت.

 

بازی امشب در نیمه نخست با حملات پرتعداد تیم الهلال همراه بود و بازیکنان این تیم موقعیت های بسیاری روی دروازه میزبان ایجاد کردند. این موقعیت ها توسط خالد عیسی و تیر دروازه مهار شد و الهلال برای رسیدن به گل، به بیش از یک نیمه نیاز داشت.

 

در نیمه دوم هم بر خلاف آنچه تصور می شد، این مهاجمان گران قیمت و خارجی نبودند که گره کار الهلال را باز کردند. کسی که جور بی دقتی و بدشانسی گومیس، ادواردو و جووینکو را کشید، کسی نبود جز محمد شلهوب. کاپیتان باتجربه تیم الهلال که در مقاطعی از فصل صحبت از جدایی اش نیز به گوش می رسید، در دقیقه 66 این بازی با یک شوت بسیار زیبا قفل دروازه خالد عیسی را باز کرد و الهلال را در شب حساس هزاع بن زاید، به نتیجه ای که سزاوارش بود، رساند.

 

گل فوق العاده شلهوب، به سبکی زده شد که از گل های مشابه آن در مقیاس جهانی می توان به ضربه استثنایی اینیستا در دیدار بارسا و چلسی در سال 2009 اشاره کرد. همچنین در روزهای ابتدایی همین هفته نیز جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، ضربه ای به همین شکل زد و توپ را وارد دروازه تیم فولام کرد.

 

محمد شلهوب که حدود 7 فصل پیش هم با یک کاشته تماشایی در بازی اول لیگ قهرمانان دروازه پرسپولیس را باز کرده بود، این بار هم یک گل بسیار زیبا و مهم در هفته اول مسابقات برای الهلال به ثمر رساند. گل امشب شلهوب، این بار باعث ناراحتی استقلالی ها شد چرا که آبی ها پس از شکست مقابل الدحیل، تمایل داشتند دیگر بازی گروه با نتیجه مساوی به پایان برسد.

 

دیگر نکته جالب توجه در مورد گل کاپیتان الهلال، خوشحالی بعد از گل او به همراه هم تیمی هایش بود. الهلالی ها به دلیل اینکه شلهوب به تازگی صاحب فرزند شده، به سبکی خاص با او به شادی پس از گل پرداختند.

 

1387859

 

1387860

 

1387861

 

1387862

دیدگاه‌ها