کد خبر : 1596575 | 14 اسفند 1397 ساعت 21:17 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

العین 0 الهلال 1؛

قدرتنمایی آبی پوشان عربستانی در امارات (عکس)

زوران مامیچ سرمربی کروات تیم فوتبال الهلال عربستان در بازگشت به امارات با دست پر از زمین مسابقه خارج شد و تیم سابقش را شکست داد.

قدرتنمایی آبی پوشان عربستانی در امارات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم العین و الهلال که دیگر تیم های شکل دهنده گروه سوم مسابقات در کنار استقلال تهران و الدحیل قطر هستند، امروز و تقریبا همزمان با آغاز دیدار شاگردان شفر و روی فاریا که با سه گل به سود نماینده قطر خاتمه یافت، به مصاف هم رفتند و این شاگردان مامیچ بودند که با یک گل پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.

 

در این مسابقه علیرغم اینکه تیم الهلال میهمان به شمار می رفت ولی با مثلث هجومی ترسناکش که از گومیس، ادواردو و جووینکو تشکیل شده، تیم برتر میدان بود و بارها روی دروازه خالد عیسی گلر تیم فوتبال العین خطرساز شدند.


الهلالی ها در این بازی 60 درصد مالکیت توپ داشتند و 15 شوت به سمت دروازه حریف زدند؛ این در حالی بود که تیم العین فقط 7 بار به دروازه شوت زد و برخلاف آبی پوشان عربستانی که 6 بار شوت هایشان در چارچوب بود، فقط یک ضربه به چارچوب دروازه عبدالله معیوف زدند.

 

1387866

 

در دقایق پایانی بازی در نهایت خطاهای پرشمار العین که 16 در مقابل 10 بود کار دست این تیم داد و اسماعیل احمد مدافع تاثیرگذار این تیم از زمین اخراج شد تا آنها در دیدار بعدی برابر استقلال تهران یکی از بازیکنان اصلی خود را هم در اختیار نداشته باشند.

 

الهلال فصل گذشته با رامون دیاز شروع بسیار بدی در رقابت ها داشت و نتوانست از گروهش صعود کند؛ آنها اما امسال با حفظ ستاره ای نظیر اداوردو و اضافه کردن بازیکنانی نظیر جووینکو و گومیس آمده اند تا بار دیگر به فینال راه یابند و شاید اینبار جشن قهرمانی در آسیا را بگیرند.

 

شاگران مامیچ با نمایشی که برابر الهلال داشتند، خود را به عنوان یکی از تیم های مدعی غرب آسیا مطرح کردند و حالا در کنار الدحیل و به دلیل گل زده کمتر در رتبه دوم گروه قرار دارند و در هفته آینده باید از شاگردان روی فاریا در خانه پذیرایی کنند.

 

1387868

دیدگاه‌ها