کد خبر : 1596590 | 14 اسفند 1397 ساعت 21:50 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس را اذیت می‌کنند

سیدجلال: السد همان تیم ملی قطر است که ژاپن را برد!

کاپیتان تیم پرسپولیس می‌گوید السد همان تیم ملی قطر است که ژاپن نتوانسته آن را شکست دهد.

سیدجلال: السد همان تیم ملی قطر است که ژاپن را برد!

به گزارش "ورزش‌سه"،  سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل پاختاکور برابر خبرنگاران قرار گرفت و گفت: ممنون خدا هستیم که در مسابقه قبل یک بارانی آمد و ما عادت کردیم که در زمین خیس بازی کنیم. البته ما زمین تمرین خوب اصلا نداریم و همین هم مشکل است. امروز هم یک بازی سخت برای ما بود و پاختاکور هشت بازیکن ملی پوش داشت و چند بازیکن خارجی خوب داشتند. بچه‌های ما خیلی تلاش کردند و حملات زیادی انجام دادند که متاسفانه با سه امتیاز همراه نبود. باید بگویم که داوری هم افتضاح بود. 


کاپیتان پرسپولیس در ادامه گفت: از مردم ممنونم که در این سرما آمدند اما بلایی که سر پرسپولیس می‌آورند و ما را اذیت می‌کنند. یک سری حرف‌ها زده شده و رفته اما همه هنوز این از حرف‌ها را حمایت و ما را اذیت می‌کنند. شجاع واقعا مریض بود اما با تمام وجود بازی کرد. ما همین الان در رختکن بودیم یک سری حرف‌ها زده شد و همکاران شما خبرنگاران یک طرفه آن را ادامه می‌دهند. خواهش می‌کنم مردم را فریب ندهیم و ما می‌دانیم که این افراد چه کاری انجام می‌دهند. فکر نکنند ما حرفی نمی‌زنیم پس واکنشی نداریم. آقای عرب در این چند ماه تلاش می‌کنند که مشکلات را حل کنند. ما بازی سختی با السد داریم که تیم ملی ژاپن آن را نتوانسته شکست دهد. السد همان قطر است با چهار بازیکن خارجی خیلی خوب. 


وی در خصوص سخنان اسماعیل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی گفت: خود آقای حسن زاده هم شهرستانی هستند و متاسفانه این حرف را زدند. امیدوارم همه چیز درست شود و دیگر این حرف‌ها را نشنویم. وریا حرف حق را زد و ما می‌دانیم او حرف مردم را زده است. 


حسینی در آخر از حسین هدایتی دفاع کرد و گفت: آن‌هایی که در مورد هدایتی صحبت می‌کنند باید خجالت بکشند. شما ببینید از چه کسانی حمایت کرده است؟ اصلا چند نفر مثل حسین هدایتی در فوتبال داریم.

دیدگاه‌ها