کد خبر : 1597482 | 18 اسفند 1397 ساعت 13:02 | 78.3K بازدید | 0 دیدگاه

عکس زانوی مجروح ترابی در اینستاگرام فیلتر شد

جراحت شدید پای مهاجم جوان و ملی پوش پرسپولیس در بازی برابر نساجی به حدی بود که اینستاگرام عکس های مربوط به آن را فیلتر کرد.

به گزارش" ورزش سه" در نیمه دوم بازی پرسپولیس و نساجی در حالی که پرسپولیسی ها بشدت به دنبال زدن گل برتری بودند مهدی ترابی ستاره ملی پوش این تیم در محوطه جریمه با دروازه بان و مدافع حریف برخورد کرد. صحنه ای که نگرانی شدید کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی های مهمی که این تیم دارد حسابی نگران کرد. حتی در ابتدا تصور می شد که ترابی دچار مصدومیت از ناحیه رباط شده باشد اما وقتی اولین تصاویر از پای آسیب دیده او دقایقی بعد از بازی منتشر شد مشخص شد که پای این بازیکن با جراحتی شدید مواجه شده است.


عکس جراحت شدید زانوی ترابی که با اعلام برانکو مانع از حضور او در بازی حساس روز سه شنبه برابر السد قطر خواهد شد خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد. این جراحت و مصدومیت ترابی به حدی بود که وقتی صفحات مختلف ورزشی در اینستاگرام اقدام به انتشار آن کردند سرور اینستاگرام به دلیل خشونتی که در عکس وجود دارد آن را فیلتر کرد.


به همین دلیل دقایقی بعد از اینکه صفحات مختلف این عکس را پخش کردند، فیلتری روی عکس قرار گرفت که به مخاطبان هشدار می داد.  این یکی از قوانین این شبکه اجتماعی بسیار پرمخاطب و پرطرفدار جهان است که اجازه انتشار ویدئوها و عکس هایی که خشونت زیادی دارند را نمی دهد و یا آنها را فیلتر می کنند.

 

1389038

دیدگاه‌ها