کد خبر : 1598029 | 20 اسفند 1397 ساعت 15:26 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

ورود یک بازیکن جدید به جمع افت کرده های رئال

در رئال مادرید فعلی، بازیکنان بسیار اندکی هستند که هنوز در فرم خوب فصول گذشته خود قرار دارند.

ورود یک بازیکن جدید به جمع افت کرده های رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، فصل برای رئال هفته پیش به اتمام رسید و کهکشانی ها برای اولین بار در 14 سال گذشته، در ماه مارچ شانس قهرمانی در سه جام را از دست داده اند. تنها هدف رئال تا پایان فصل، حفظ رتبه سومی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

 

ایسکو، مارسلو و گرت بیل، نمونه هایی آشکار از بازیکنانی هستند که از فرم خوب خود فرسنگ ها فاصله دارند و تونی کروس، کاسیمیرو، واران و آسنسیو نیز هرچه از فصل گذشت، دچار افت فاحشی شدند و به این جمع حالا باید تیبو کورتوا را نیز اضافه کرد.

 

 

1388110

 

 

بهترین گلر دنیا در سال 2018 با رقم 35 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست و با اخراج لوپتگی توانست به ترکیب اصلی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان راه یابد و کیلور ناواس، نیمکت نشین شد. پس از گذشت شش ماه از فصل، کورتوا هنوز نتوانسته دروازه بانی در حد و اندازه های رئال ظاهر شود.

هنوز نمی توان دیداری را به یاد آورد که کورتوا به تنهایی سه امتیاز را برای رئال کسب کرده باشد. او در مهمترین هفته فصل رئال و در دو بازی برابر بارسا و سپس آژاکس در لیگ قهرمانان، عملکردی معمولی داشت و نتوانست سد راه مهاجمان حریف شود. 

در 10 بازی اخیر او 15 گل دریافت کرده است و با مهار تنها 68 درصد توپ هایی که به سمتش شلیک شده، دومین دروازه بان ضعیف لالیگا محسوب می شود. در این رده بندی یان اوبلاک، سنگربان اتلتیکو با مهار 80 درصدی توپ ها در صدر قرار دارد.

 

گل چهارم آژاکس که روی ضربه کاشته فوق العاده "شون" به ثمر رسید، بیش از همه به دلیل ضعف در جایگیری کورتوا بود. او شب گذشته در برابر وایادولید نیز یک گل خورد و نمایش متوسطی داشت تا بار دیگر ثابت شود که خرید او یک خرید منطقی برای رئال نبوده است. 

 

دیدگاه‌ها