کد خبر : 1598512 | 22 اسفند 1397 ساعت 11:23 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل شکست ایران مقابل عمان از زبان یک ملی پوش

ملی پوش باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی گفت : تردید ندارم که ژاپنی ها استرس رویارویی با تیم ملی ایران را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، مسلم مسیگر در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در مورد شکست تیم ملی در برابر عمان می گوید: همانطور که پیش از اعزام به مسابقات هم به آن اشاره کرده بودم اینکه ما در مسابقات بین قاره ای قهرمان شدیم از یک طرف بسیار خوب است و از طرفی دیگر به دلیل اینکه سطح توقعات را از تیم ملی بسیار بالا برده است، نکته خوبی نیست. در واقع اینطور تصور می شود که ما باید قهرمان شویم اما این با واقعیت های فوتبال فاصله دارد. بازیکنان تحت فشار روانی قرار می گیرند و باید این فشار را کنترل کنیم .به هرحال باتوجه به جایگاه فوتبال ساحلی ایران در آسیا و جهان همه تیم ها با تمام توانشان رو به روی ما حاضر می شوند و کاملا این موضوع را حس می کنیم. ضربه هایی که در این دو بازی از مرحله گروهی از تیم داوری کاملا یکسان در هر دو بازی خوریم هم جای تعجب دارد.

 

بازیکن باتجربه تیم ملی در ادامه داد : بازی با عمان تمام شد و فرصتی برای ناراحتی از بابت این بازی نداریم و تمام تمرکزمان روی بازی با ژاپن متمرکز شده است. بی تردید از نظر بدنی آمادگی خوبی مانند شرایط پیش از اعزام به مسابقات بین قاره ای نداریم اما الان وقت فکر کردن به این موضوعات نیست و باید از رنکینگ و جایگاهمان در آسیا و جهان با ارائه یک بازی خوب مقابل ژاپن دفاع کنیم.

 

مسیگر مصاحبه اش را این چنین به پایان برد: به طورکلی شرایط خوبی داریم و باید ژاپن را در این فینال زودرس شکست بدهیم. چاره ای جز این نداریم و مطمئن هستم که الان تیم ژاپن استرس رویارویی با ایران را دارد و ما تنها می خواهیم مثل ادوار گذشته این تیم را شکست بدهیم.

 

1390188

دیدگاه‌ها