کد خبر : 1598563 | 22 اسفند 1397 ساعت 14:25 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

دنیا همچنان به کام فوتبال دوستان قطری! (عکس)

تیم السد در حالی پرسپولیس را شکست داد که هفته گذشته نیز تیم الدحیل استقلال را از پیش رو برداشته بود.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه گل بغداد بونجاح به پرسپولیس آفساید بود اما در مجموع شاگردان فریرا نمایش بسیار خوبی را ارائه کردند و موقعیت های بسیاری نیز داشتند. در نهایت می توان سفیدپوشان دوحه را تیمی شایسته در مقابل پرسپولیسی معرفی کرد که باوجود خستگی و طی مسافت طولانی، عملکرد قابل قبولی داشت.

 

هفته گذشته نیز تیم الدحیل نمایش فوق العاده ای را در مقابل استقلال ارائه کرد و در پایان با پیروزی 3-0 زمین را ترک کرد تا دنیا به کام هواداران قطری باقی بماند. آن ها که یک ماه قبل قهرمانی در آسیا را به همراه تیم ملی کشورشان در امارات جشن گرفتند، اکنون امیدوارند به پشتوانه عملکرد خوب الریان، السد یا الدحیل، بر بام فوتبال باشگاهی آسیا نیز قرار بگیرند.

 

1390271

 

نکته جالب حمایت قابل توجه هواداران السد از این تیم در بازی دیروز بود. آن ها اکثر سکوهای ورزشگاه جاسم بن حمد را به اشغال خود درآورده بودند و به نظر می رسد موفقیت های اخیر فوتبال قطر باعث جلب حمایت مردمی بیشتری شده است.

 

طبق اعلام ای اف سی، روز گذشته بیش از 8 هزار نفر دیدار تیم های پرسپولیس و السد را تماشا کردند. آن هم در شرایطی که دیدار فصل گذشته این دو تیم در ورزشگاه خانگی السد، تنها 5 هزار تماشاچی داشت.

 

1390272

دیدگاه‌ها