کد خبر : 1598628 | 22 اسفند 1397 ساعت 18:55 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوفا و تشکیل پرونده برای نیمار به خاطر پست جنجالی

اظهارات تند نیمار علیه داوران بازی پی اس جی-منچستریونایتد ممکن است برای او به محرومیت یا جریمه مالی از سوی یوفا منجر شود.

یوفا و تشکیل پرونده برای نیمار به خاطر پست جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن‌ ژرمن هفته گذشته در غیاب نیمار بازی برگشت یک هشتم نهایی مقابل یونایتد را با نتیجه 1-3 واگذار کرد و نتوانست از پیروزی 2-0 بازی رفت، دفاع کند. شکستی که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان شد.
گل سوم منچستر در وقت های تلف شده و با تشخیص VAR از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پنالتی ای که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

نیمار که به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار حضور نداشت، لحظاتی بعد از پایان بازی در استوری اینستاگرامش پستی تند علیه یوفا و داوران منتشر کرد.

 

 

1388343

 

 

او زیر عکس صحنه منجر به اعلام پنالتی نوشت:" این بی شرمانه است و یوفا همچنان چهار نفر را انتخاب می کند که چیزی در مورد فوتبال نمی دانند و در صحنه آهسته تصاویر VAR را بررسی می کنند....اصلا خطای هندی صورت نگرفت! چطور وقتی پشت تان به توپ است، خطای هند می تواند باشد؟ آه.. بروید....»


پس از این اتفاق کمیته انضباطی یوفا وارد عمل شد و پرونده ای برای اظهارات ستاره برزیلی ترتیب داده شده است. اکنون امکان محرومیت وی به دلیل فحاشی به داوران وجود دارد.

 

بیانیه یوفا به شرح زیر است: طبق ماده 31 (3) مقررات انضباطی، یوفا امروز اعلام کرد که تحقیقات اخلاقی و انضباطی در خصوص صحبت های در رسانه های اجتماعی پس ز بازی لیگ قهرمانان اروپا بین پاریس سن ژرمن و منچستر یونایتد در تاریخ 6 مارس 2019 در فرانسه انجام خواهد گرفت.

 

احتمال دارد بر اساس قوانین، یک جلسه محرومیت برای ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در نظر گرفته شود و او اولین بازی تیمش در فصل بعد لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

 

دیدگاه‌ها