کد خبر : 1598784 | 23 اسفند 1397 ساعت 14:02 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره ژاپن برای جدال با پسران کی روش

شینجی کاگاوا، ستاره باتجربه تیم ملی ژاپن، دوباره به اردوی سامورایی ها دعوت شده است.

بازگشت ستاره ژاپن برای جدال با پسران کی روش

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن روز 22 مارچ در دیداری دوستانه به مصاف بولیوی خواهد رفت و چهار روز بعد، دیدار این تیم در مقابل تیم ملی کلمبیا در ورزشگاه نیسان یوکوهاما برگزار خواهد شد و آنها چند ماه بعد از دیدار با تیم ملی ایران، دوباره با کارلوس کی روش ملاقات خواهند کرد.

 

1390587

 

شینجی کاگاوا که در حال حاضر از بوروسیا دورتموند به صورت قرضی راهی بشیکتاش شده و در هفته های اخیر عملکرد خوبی ارائه داده است، دوباره به ترکیب تیم ملی ژاپن نیز دعوت شده است. کاگاوا در جام جهانی تابستان سال گذشته در روسیه در ترکیب ژاپن غایب بود و این ستاره 29 ساله در جام ملت های آسیا نیز فرصت بازی کردن پیدا نکرد.

 

هاشیمه موریاسو، سرمربی سامورایی ها در خصوص این تصمیم گفت: "برای اینکه ترکیب تیم ملی قوی تر شود، من بازیکنان جدیدی را به اردو دعوت کرده ام تا ما بتوانیم شرایط خود را بهبود ببخشیم. کلمبیا و بولیوی هر دو از تیم های قدرتمند آمریکای جنوبی هستند و بعد از رویارویی با این دو بازی خواهیم دانست، کجا ایستاده ایم، چه کاری می توانیم انجام دهیم و چه کاری باید انجام دهیم."

 

موریاسو پیش از این گفته بود مهیا کردن بهترین تیم ژاپن برای رقابت های کوپا آمریکا دشوار است زیرا باشگاه های خارجی فقط ملزم هستند بازیکنان را برای مسابقات قاره ای در اختیار تیم ملی قرار دهند.

دیدگاه‌ها