کد خبر : 1598891 | 23 اسفند 1397 ساعت 23:23 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود مقتدرانه چلسی با درخشش ژیرو (عکس)

چلسی با پیروزی 5-0 در خانه دینامو کیف و برتری 8-0 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری که در دیدار رفت با سه گل حریف اوکراینی را شکست داده بودند، در دیدار امشب کار سختی نداشتند و با یک پیروزی پرگل، صعودی مقتدرانه به مرحله بعد داشتند.

ستاره آبی ها در این دیدار الیویه ژیرو بود که با زدن سه گل، شب خوبی را پشت سر گذاشت. تنها 5 دقیقه از بازی گذشته بود که روی یک ضربه کرنر از ویلیان، توپ با ضربه سر روبن لوفتوس چیک به ژیرو رسید و او هم با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه 33 پا برجا بود تا اینکه ژیرو خود و تیمش را دو گله کرد. این بار روی پاس رو به جلوی مارکوس آلونسو بود که ژیرو  در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین دو گل به پایان خواهد رسید، در آخرین ثانیه های نیمه اول، مارکوس آلونسو گل سوم چلسی را به ثمر رساند. حرکت خوب کالوم هادسون اودوی و ارسال او به دهانه دروازه را آلونسو با حضور به موقع تبدیل به گل کرد.

برتری چلسی در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و این تیم دو بار دیگر به گل رسید. ابتدا در دقیقه 59 و بار دیگر روی ضربه کرنر ویلیان، ژیرو توانست با ضربه سر، حساب کار را 4-0 کند.

و گل پنجم چلسی در دقیقه 78، روی فرار عالی کالوم هادسون اودوی و ضربه خوب او در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف به ثمر رسید.

 

1390711

 

1390713

 

1390710

 

دیدگاه‌ها