کد خبر : 1598940 | 24 اسفند 1397 ساعت 11:31 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو:

کاش تیم‌های انگلیسی در یک‌چهارم با هم روبرو شوند

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، می‌گوید مقابل هم قرار گرفتن چهار تیم انگلیسی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، گزینه ایده‌آل برای قرعه‌کشی این مرحله از رقابتها خواهد بود.

کاش تیم‌های انگلیسی در یک‌چهارم با هم روبرو شوند

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد که از این تیم اخراج شده و یونایتد بدون حضور او به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته می‌گوید امیدوار است در قرعه‌کشی این مرحله از چمپیونزلیگ، چهار تیم انگلیسی حاضر در این مرحله، دو به دو، در مقابل هم قرار بگیرند.

 

مورینیو خوب می‌داند که رویارویی تیم‌های انگلیسی در اروپا برای هواداران‌شان چقدر مهم است و بازی‌های اروپایی رقبای انگلیسی تا چه اندازه می‌تواند پرتنش و نفسگیر باشد. مورینیو زمانی که سرمربی چلسی بود چندین بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول رفت و از جمله در نیمه‌‌نهایی سالهای 2005 و 2007 جدال دو تیم انگلیسی در مراحل حساس لیگ قهرمانان را از نزدیک تجربه کرد.

 

1388535

 

مورینیو در این باره گفت:" من دوست دارم تیم‌های انگلیسی با هم بازی کنند. بدون اینکه طرفدار یکی از آنها یا چند تا از آنها باشم".

 

آقای خاص به تلویزیون روسی RT گفت:" ولی ترجیح می‌دهم چهار تیم انگلیسی، دو به دو با هم بازی کنند تا دست‌کم دو تا از آنها در نیمه‌نهایی حضور داشته باشند".

 

مورینیو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" اگر در قرعه‌کشی شاهد بازی‌هایی مثل منچسترسیتی با منچستریونایتد یا تاتنهام و لیورپول باشیم، می‌توانیم در این مرحله از لیگ قهرمانان، بازی‌های بی‌نظیری را تماشا کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها