کد خبر : 1598945 | 24 اسفند 1397 ساعت 11:59 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

پلنگ سیاه؛ شادی گل جدید اوبامیانگ(عکس)

اوبامیانگ که دیشب در جریان پیروزی 3-0 آرسنال بر رن، دو گل به ثمر رساند درباره خوشحالی عجیب بعد از گل دوم خود که با به صورت زدن یک ماسک سیاه پلنگ همراه بود، توضیح داد.

پلنگ سیاه؛ شادی گل جدید اوبامیانگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم اهل گابن آرسنال دیشب در جریان دیدار آرسنال و رن در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا دو گل زد تا آرسنال 3-0 به پیروزی رسیده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت 4-3 از سد تیم فرانسوی گذشته و به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا راه یابد. اما دیشب تنها عاملی که نام اوبامیانگ را مطرح کرد نه دو گل حیاتی او برای توپچی‌ها بلکه شادی بعد از گلی بود که بعد از گل دوم خود اجرا کرد، آن هم با به صورت کشیدن یک ماسک سیاه‌رنگ که به شکل سر پلنگی سیاه طراحی شده بود.

 

1390782

 

اوبامیانگ، ماسک سیاه‌رنگ خود را از کیسه‌ای برداشت که از قبل پشت پنل تبلیغاتی کنار دروازه قرار گرفته بود. داور مسابقه به خاطر این حرکت به اوبامیانگ کارت زرد نشان داد ولی به نظر می‌رسید او آنقدر محو ماسک سیاه‌رنگ خود است که به دیگر به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهد.

 

1390781

 

اوبامیانگ که در زمان حضور در بوروسیا دورتموند هم با ماسک بتن‌من شادی بعد از گل انجام داده بود، چند روز پیش گفته بود قصد دارد در دیدار روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد شادی گل خاصی انجام بدهد ولی او در بازی مقابل یونایتد نتوانست کیسه جاسازی شده‌اش را پیدا کند.

 

1390784

 

اوبامیانگ بعد از بازی دیشب در گفتگو با خبرنگاران گفت که ماسک پلنگ سیاه را به این دلیل انتخاب کرده که آن را بهترین نماد برای شخصیت خود و کشورش می‌داند.

 

1390783

 

اوبامیانگ در این باره گفت:" ماسکی می‌خواستم که بتواند نماینده شخصیتم باشد. این ماسک، به  نقش پلنگ سیاه است و ما در گابن، به تیم ملی کشورمان پلنگ‌های گابن می‌گوییم. بله، این ماسک، نماد من است".

 

 

 

دیدگاه‌ها