کد خبر : 1598956 | 24 اسفند 1397 ساعت 13:01 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

شکار ونگر در ایستگاه اتوبوس و آغاز گمانه‌زنی‌ها

عکاس دیلی‌میل، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال را در شمال لندن و در یک ایستگاه اتوبوس شکار کرده تا روزنامه انگلیسی این سوال را مطرح کند که آیا ونگر در شمال لندن صرفاً منتظر اتوبوس بوده؟

شکار ونگر در ایستگاه اتوبوس و آغاز گمانه‌زنی‌ها

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با انتشار عکسی که عکاس این روزنامه در خیابانهای شهر لندن شکار کرده و آرسن ونگر، سرمربی اسطوره‌ای آرسنال را در ایستگاه اتوبوسی در شمال لندن، جایی که پایگاه سنتی آرسنال است، نشان می‌دهد، می‌گوید درحالیکه ونگر همچنان بدون تیم بوده و در حال برنامه‌ریزی برای آینده فوتبالی خود است، حضور او در این ایستگاه اتوبوس می‌تواند به پرسش‌های زیادی دامن بزند.

 

1390805

 

به گزارش دیلی‌میل آرسن ونگر که 10 ماه پیش آرسنال را ترک کرده به زودی به عنوان رئیس کمیته توسعه تکنیکی فیفا شروع به کار می‌کند اما حضور او در شمال لندن که در سکوت خبری اتفاق افتاده و تنها توسط عکاس این روزنامه کشف شده مسلما به گمانه‌زنی‌های متعدد منجر خواهد شد.

 

آرسن ونگر در  این ایستگاه اتوبوس با کتی سورمه‌ای به تصویر کشیده شده که یک زونکن آبی‌رنگ زیر بغل دارد. ونگر منتظر رسیدن اتوبوس خط 326 لندن است که به مقصد فینچلی سنترال حرکت می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، ممکن است ونگر برای مذاکره با شبکه تلویزیونی بی‌این اسپورت به لندن آمده باشد. او در زمان مربی‌گری خود هم با این شبکه به عنوان کارشناس همکاری داشت و چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد به بی‌این اسپورت برگردد.

 

 

دیدگاه‌ها