کد خبر : 1598958 | 24 اسفند 1397 ساعت 13:45 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان

اولین پیروزی سپیدار و ادامه گلزنی فروغ موری

هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان صبح امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد.

اولین پیروزی سپیدار و ادامه گلزنی فروغ موری 

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری بم صدرنشین بازی ها به سومین پیروزی متوالی خود در خانه تیم پالایش گاز ایلام دست یافت. با این 5 گل شمار گل های تیم شهرداری بم در 13 بازی به 72 گل رسید. با این 5 گل معدل گل زده تیم شهرداری بم در هر بازی به 5.53 گل رسیده است. به نظر می رسد دیگر تیم های مدعی باید برای کسب عنوان دومی با هم رقابت کنند. تیم دوم جدول یعنی شهرداری سیرجان در خانه پیروزی شیرین و دلچسبی را به دست آورد و سه گل به تیم راه یاب ملل مریوان زد که یکی از تیم های خوب این دوره از بازی ها بشمار می رود. 


یکی از حساس ترین مصاف های این هفته بین تیم سوم جدول یعنی سپاهان و ملوان برگزار شد. سپاهان در این بازی 3-1 پیروز شد و البته این پیروزی قابل پیش بینی بود به این خاطر که ملوان به خاطر مشکلات مالی چند بازیکن کلیدی و تاثیر گذار خود را از دست داد. 


آمدن فروغ موری به تیم ذوب آهن قدرت خط حمله این تیم را چند برابر کرده است بطوریکه در بازی این هفته 5 گل به تیم پارس جنوبی در بوشهر زد. ذوب آهن با این پیروزی به یک قدمی سپاهان رسید. فروغ موری در این بازی زننده دو گل از 5 گل تیمش بود. او در اولین بازی هم برای ذوب آهن گل زده بود. مسابقه ای که در هفته نخست دور برگشت انجام شد. 


یکی از اتفاقات جالب این هفته اولین پیروزی تیم سپیدار قائمشهر بود که در برابر تیم آذرخش تهران رقم خورد. دو تیم انتهای جدولی. حالا تنها تیمی که در لیگ برتر بانوان پیروزی نشده است تیم خلیج فارس شیراز است. البته خلیج فارس شیراز این هفته در بازی خانگی با همیاری آذربایجان غربی فرصت خوبی برای پیروزی داشت اما هر چه تلاش کرد به نتیجه ای بهتر از مساوی بدون گل دست نیافت. 


نتایج بازی های هفته دوم از دور برگشت یا هفته سیزدهم از این قرار است. 


*شهرداری سیرجان 3 – راه یاب ملل مریوان 0 
گل: شبنم بهشت (2 گل) و افسانه چتر نور
*سپاهان اصفهان 3 – ملوان بندرانزلی یک 
گل: مانیا آسادوریان، هاجر دباغی و مریم رهیده (سپاهان) – سمانه قاشیه (ملوان)
*پالایش گاز ایلام 0 – شهرداری بم 5 
گل:منا محمودی (3 گل)، کوهستان خسروی و نرگس کوهستانی
*سپیدار قا ئشمهر یک – آذرخش تهران 0 
گل:زینب اسماعیلی 
*پارس جنوبی بوشهر 0 – ذوب آهن اصفهان 5 
گل:فاطمه عادلی، فروغ موری (2 گل)، پروین فرهادی (2 گل)
*خلیج فارس شیراز 0 – همیاری آذربایجان غربی 0

 

1390820

دیدگاه‌ها