کد خبر : 1599170 | 25 اسفند 1397 ساعت 12:13 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: راموس و رونالدو به من پیشنهاد دادند!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، تاکید کرد دیگر علاقه ای به جدایی از این تیم ندارد.

لواندوفسکی: راموس و رونالدو به من پیشنهاد دادند!

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر اخبار فراوانی درمورد احتمال انتقال این گلزن لهستانی به برنابئو شنیده شده بود اما حالا لواندوفسکی دیگر خواهان ترک بایرن نیست و وی در مورد صحبت با کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس در خصوص انتقال به این تیم نیز توضیحاتی داده است.

 

1391044

 

لواندوفسکی گفت: "دو یا سه سال قبل بود که کریستیانو رونالدو و راموس به من گفتند بیا و برای رئال مادرید بازی کن. اگر در سطح بالایی بازی کنید تیم های مختلفی به دنبال شما خواهند بود و شایعاتی در مورد یک بازیکن ساخته می شوند اما این مسائل برای من مهم نیست.

 

با اینکه من این احساس را می دانستم و خبر داشتم بسیاری از تیم ها خواهان جذب من بودند، اما مهم ترین چیز برایم این بود که خودم چه می خواهم. در آن مقطع من تصمیم خودم را گرفتم و در این برهه از دوران ورزشی ام نیز دیگر به فکر انتقال به تیم جدیدی نیستم.

 

وقتی در یکی از بهترین باشگاه های اروپا و جهان بازی می کنید باید خوشحال باشید و من خوشحالم که عضو بایرن مونیخ هستم. زمانیکه برای تیمی مانند بایرن به میدان می روید، باید بر روی بازی خود متمرکز شوید و به هواداران و تیم، آنچه را که آنها می خواهند هدیه دهید."

دیدگاه‌ها