کد خبر : 1599176 | 25 اسفند 1397 ساعت 12:17 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

شما عددی نیستی درباره پروین حرف بزنی

حرفهای تند عربشاهی در پاسخ به رهبری فر

مصاحبه امروز بهروز رهبری فر علیه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس نشان داد که این ماجرا کماکان ادامه دارد و باید دید ظرف روزهای آینده به کجا می رسد.

حرفهای تند عربشاهی در پاسخ به رهبری فر

به گزارش"ورزش سه" مدافع سابق پرسپولیس در آخرین مصاحبه اش باردیگر درباره علی پروین و برخی از بازیکنان قدیمی تیم که در شرکت پیشکسوتان عضو هستند حرف هایی زده که واکنش هایی را به همراه داشته است. ضیاعربشاهی هافبک پرسپولیس در دهه 60 در پاسخ به حرف های بهروز رهبری فر گفت:« ما یک عمر در پرسپولیس بازی کردیم و به جرات می گویم بخش مهمی از طرفداران امروز پرسپولیس همان هایی هستند که تیم ما در دهه شصت به وجود آورد. ما در وسط هفته بازی می کردیم 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه می آمد. حالا این آقا(بهروز رهبری فر) این حرف ها را می زند.» او افزود:« می خواهم بگویم این آقا (رهبری فر) عددی نیست در فوتبال ایران و این کارها را انجام می دهد تا مطرح شود. »


عربشاهی اضافه کرد:« او مصاحبه کرده و گفته " این ها دار و دسته علی پروین هستند"...این بچه ها حجب و حیا دارند، همه بازیکنان تیم ملی بودند و این آقا عددی نیست که بخواهد درباره این بازیکنان صحبت کند. یا درباره کسی که صاحب و بزرگ تیم است یعنی علی پروین آن حرف ها را بزند. این بچه ها دوست دارند کنار علی پروین باشند. بازهم می گویم "تو عددی نیستی " که این حرف ها را می زنی! آدم های بزرگی چون محمد صادقی و دیگر بزرگان پرسپولیس همه برای پروین احترام قائل هستند اما تویی که نمی توانی برای کفترهایت ارزن و دانه بخری، این حرف ها را راجع به آن ها می زنی؟!»


هافبک شماره 14 پرسپولیس در دهه شصت همچنین گفت:« این بچه ها عمرشان را برای پرسپولیس گذاشتند و عاشق پرسپولیس هستند. ما همیشه از پرسپولیس و برانکو حمایت کردیم، علی پروین اول از همه حمایت کرد چرا که پروین عاشق پرسپولیس است، این تیم خودش است و معلوم است که می خواهد موفق شود. این آقا فکر کرده که با این حرف ها می تواند روی جوانان و هواداران تیم تاثیر بگذارد در حالی که حتی جوان تر ها هم قدر علی پروین را می دانند و برایش احترام قائل هستند. »

دیدگاه‌ها