کد خبر : 1599181 | 25 اسفند 1397 ساعت 12:19 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای داخلی در اتلتیکو: بازیکنان گرم نکردند

روزنامه اسپانیایی آ اس از درگیری اسکار اورتگا، مربی بدنسازی اتلتیکو مادرید با بازیکنان این تیم خبر داده و می‌گوید بازیکنان تیم بعد از شکست مقابل یوونتوس از گرم کردن زیر نظر او خودداری کرده‌اند.

دعوای داخلی در اتلتیکو: بازیکنان گرم نکردند

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از آنکه استفان ساویچ، بازیکن اتلتیکو مادرید با اسکار اورتگا، مربی بدنسازی این تیم درگیر شد و به سمت او کفش پرتاب کرد، روزنامه اسپانیایی آ اس گزارش می‌دهد که درگیری بین ستاره‌های اتلتیکو و مربی بدنسازی تیم همچنان ادامه دارد و گسترده‌تر شده است. بر اساس گزارش آ اس، بازیکنان اتلتیکو بعد از شکست مقابل یوونتوس، از گرم کردن زیر نظر اورتگا خودداری کرده‌اند.

 

1391056

 

اتلتیکو مادرید بعد از شکست مقابل یوونتوس و حذف از لیگ قهرمانان به دست کریستیانو رونالدو، دچار درگیری داخلی شده و با توجه به گزارش‌ها جو درونی اتلتیکو بسیار وخیم است. ناراحتی بازیکنان اتلتیکو از روش‌های مربی بدنسازی‌‌شان، اسکار اورتگا، خستگی آنها و تعداد بالای مصدومین تیم باعث شده بعد از شکست مقابل یوونتوس، کار به جاهای باریک بکشد و اتلتیکو با بن‌بستی عجیب روبرو شود.

 

به گزارش آ اس، استفان ساویچ، مدافع اتلتیکو بعد از آخرین بازی اتلتیکو در لالیگا، در مقابل لگانس، مربی‌ بدنسازی تیمش، اورتگا را موش خطاب کرده و به سمت او کفش پرتاب کرده است.

 

1391058

 

بعد از درگیری ساویچ با اورتگا، به گزارش آ اس، روز جمعه بازیکنان اتلتیکو از گرم کردن زیر نظر اورتگا خودداری کرده‌اند و بین ستاره‌های بزرگ اتلتیکو و اورتگا درباره این موضوع درگیری لفظی اتفاق افتاده است. به گزارش این روزنامه اسپانیایی، دیگو گودین رهبری اعتراض را به عهده داشته و نگذاشته بازیکنان اتلتیکو زیر نظر اورتگا به گرم کردن خود مشغول شوند.

 

1391057

 

در اسپانیا شایع شده بود که ساویچ با دیگو سیمئونه هم درگیر شده اما روزنامه آ اس می‌گوید بعد از تحقیقات مفصل به این نتیجه رسیده که درگیری مدافع کروات تنها با اورتگا بوده و سرمربی اتلتیکو در این درگیری‌های داخلی دخالتی نداشته است.

 

دیدگاه‌ها